کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی روزهای آینده صورت می‌گیرد

اجرای خطوط پدافندی تامین آب شرب، جهت رفع کمبود در شهرکرد

21 بهمن 1400 ساعت 11:55

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با انجام خط پدافندی بخشی از مشکل آب شهرکرد حل می‌شود و خط پدافندی دوم نیز ظرف چند روز آینده وارد مدار می‌شود و این اطمینان وجود دارد که دیگر مشکل آب در شهرکرد نخواهیم داشت.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، درخصوص مشکل کمبود آب شرب در شهر شهرکرد و تشریح اقدامات انجام شده در راستای حل این مشکل، اظهار کرد: در همین راستا اتصال اولین خط پدافندی، برای حل بخشی از مشکل آب شرب این شهر بود.
 
وی افزود: خوشبختانه خط اولیه پدافندی آماده است و تنها مراحل اتصال آن باقی مانده است، برای طی مراحل اتصال در حال برنامه‌ریزی هستیم که نیازی به قطع آب نباشد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اما اگر به هر دلیل به این نتیجه رسیدیم که برای اتصال این خط نیاز به قطع آب است، در مدت زمان کوتاه خواهد بود و از قبل اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.
 
حیدری عنوان کرد: با انجام خط پدافندی بخشی از مشکل آب شهرکرد حل می‌شود و خط پدافندی دوم نیز ظرف چند روز آینده وارد مدار می‌شود و این اطمینان وجود دارد که دیگر مشکل آب در شهرکرد نخواهیم داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: همه نقاط شهرکرد دچار معضل آب شرب بودند اما مشکل در مناطق منظریه و میرآباد حادتر بوده است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مشکل کمبود آب در شهرکرد به سرعت مدیریت و کنترل شد، اضافه کرد: تلاش شد نقاط حساس مثل مراکز درمانی در اولویت تامین آب قرار گیرند.
 
حیدری بیان کرد: پیگیر اجرای خط بن به بروجن هستیم.
 
وی تاکید کرد: قطع آب، قبل، بعد و حین روز تعطیل نخواهد بود و اگر نیاز به انجام این کار شدیم روزهای یکشنبه یا دوشنبه است که اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از مردم شهرکرد درخواست کرد طی چند روز آینده در مصرف آب صرفه جویی کنند تا مشکلی ایجاد نشود تا خطوط پدافندی آب وارد مدار شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 49918

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49918/اجرای-خطوط-پدافندی-تامین-آب-شرب-جهت-رفع-کمبود-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir