۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۹۴۲۳
فرماندار شهرستان شهرکرد:

فرسوده بودن شبکه آب برخی مدارس عامل اصلی هدر رفت آب می باشد

عبدالعلی ارزنگ فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: با بررسی های انجام گرفته، فرسوده بودن شبکه آب برخی مدارس شهرستان شهرکرد عامل اصلی افزایش مصرف و هدر رفت آب می باشد.
فرسوده بودن شبکه آب برخی مدارس عامل اصلی هدر رفت آب می باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد در جلسه بررسی بدهی قبوض آب مدارس و ميزان سرانه آب مصرفی مدارس شهرستان شهرکرد گفت: با توجه به بررسی های انجام گرفته در خصوص لیست بدهی ادارات به شرکت آب و فاضلاب، موضوع بدهی قبوض آب مدارس با توجه به این که قبض برخی از مدارس بالاتر از حد نرمال قرار داشت و به صورت تصاعدی در حال افزايش بود در دستور کار قرار گرفت.

 وی تصریح کرد: امید است با همکاری، تعامل، اصلاح الگوی مصرف ، تعمیرات سیستم شبکه داخلی آب مدارس ، تفكيك آب مدارس از سرايداريکی ها ، تغيير  نوع كاربری برخي مراكز آموزشی و ... موضوع آب بها مدارس مديريت شود.

ارژنگ اذعان داشت: با بررسی های انجام گرفته، فرسوده بودن شبکه آب برخی مدارس عامل اصلی افزایش مصرف و هدر رفت آب می باشد.

وی در ادامه افزود :  شرکت آب و فاضلاب آمادگی دارد همکاری لازم در خصوص انجام تعمیرات جزئی تعویض شیرآلات فرسوده مدارس را داشته باشد.

ارژنگ در پایان خاطر نشان کرد: به منظور کنترل هرچه بیشتر تفکیک آب فضای آموزشی و سرایداری بررسی شبکه های داخلی مدارس، اصلاح ظرفیت آب مدارس به صورت دوره‌ای و کوتاه مدت در دستور کار قرار گیرد و در هر فصل شاخص های مذکور مورد بررسی و پایش قرار گرفته و جلسات ستادی با حضور مدیران مدارس به منظور پایش وضعیت انجام پذیرد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۴ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۱:۱۸

25 Dec 2021