کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان شهرکرد:

فرسوده بودن شبکه آب برخی مدارس عامل اصلی هدر رفت آب می باشد

4 دی 1400 ساعت 13:09

عبدالعلی ارزنگ فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: با بررسی های انجام گرفته، فرسوده بودن شبکه آب برخی مدارس شهرستان شهرکرد عامل اصلی افزایش مصرف و هدر رفت آب می باشد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد در جلسه بررسی بدهی قبوض آب مدارس و ميزان سرانه آب مصرفی مدارس شهرستان شهرکرد گفت: با توجه به بررسی های انجام گرفته در خصوص لیست بدهی ادارات به شرکت آب و فاضلاب، موضوع بدهی قبوض آب مدارس با توجه به این که قبض برخی از مدارس بالاتر از حد نرمال قرار داشت و به صورت تصاعدی در حال افزايش بود در دستور کار قرار گرفت.

 وی تصریح کرد: امید است با همکاری، تعامل، اصلاح الگوی مصرف ، تعمیرات سیستم شبکه داخلی آب مدارس ، تفكيك آب مدارس از سرايداريکی ها ، تغيير  نوع كاربری برخي مراكز آموزشی و ... موضوع آب بها مدارس مديريت شود.

ارژنگ اذعان داشت: با بررسی های انجام گرفته، فرسوده بودن شبکه آب برخی مدارس عامل اصلی افزایش مصرف و هدر رفت آب می باشد.

وی در ادامه افزود :  شرکت آب و فاضلاب آمادگی دارد همکاری لازم در خصوص انجام تعمیرات جزئی تعویض شیرآلات فرسوده مدارس را داشته باشد.

ارژنگ در پایان خاطر نشان کرد: به منظور کنترل هرچه بیشتر تفکیک آب فضای آموزشی و سرایداری بررسی شبکه های داخلی مدارس، اصلاح ظرفیت آب مدارس به صورت دوره‌ای و کوتاه مدت در دستور کار قرار گیرد و در هر فصل شاخص های مذکور مورد بررسی و پایش قرار گرفته و جلسات ستادی با حضور مدیران مدارس به منظور پایش وضعیت انجام پذیرد.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 49423

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49423/فرسوده-بودن-شبکه-آب-برخی-مدارس-عامل-اصلی-هدر-رفت-می-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir