۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۸۹۸۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

عدالت در عرصه محرومیت زدایی بسیار مهم است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عدالت در عرصه محرومیت زدایی بسیار مهم است، مردم مشکلات بسیاری دارند که معمولا این مشکلات دیده نمی شوند.
عدالت در عرصه محرومیت زدایی بسیار مهم است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری استانی کوچک است و استان های در ابعاد این استان، عموما در عرصه های کشوری به خوبی دیده نمی شود. 
 
وی با اشاره به اینکه عدالت در عرصه محرومیت زدایی بسیار مهم است، افزود: مردم مشکلات بسیاری دارند که معمولا این مشکلات دیده نمی شوند. 
 
نکونام ادامه داد: فرصت ارزشمندی است حضور میدانی مسؤولان در استان که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز هست، مسؤولان باید در سرزمین های مختلف حضور داشته باشند تا هم آن مناطق و هم مشکلات را بشناسند. 
 
وی عنوان کرد: یکی از فاکتورهای کاربردی کردن سفرها شنیدن از نزدیک درد دل های مردم است. 
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: انتظار از مسؤولان زیاد است و پناهگاه اول خانواده های شهدا و ایثارگران بنیاد شهید است، این جامعه با مشکل مواجه هستند. 
 
نکونام اضافه کرد: گاهی برخی دستگاه ها و ادرات نیز نسبت به ایثارگران و خانواده های آنان قدر نشناس هستند و بعضا به انتظارات معقول  این خانواده ها رسیدگی نمی کنند.
 
انتهای پیام /۱٠۳۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۲۳:۱۷

4 Nov 2021