کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

عدالت در عرصه محرومیت زدایی بسیار مهم است

13 آبان 1400 ساعت 11:23

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عدالت در عرصه محرومیت زدایی بسیار مهم است، مردم مشکلات بسیاری دارند که معمولا این مشکلات دیده نمی شوند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری استانی کوچک است و استان های در ابعاد این استان، عموما در عرصه های کشوری به خوبی دیده نمی شود. 

 
وی با اشاره به اینکه عدالت در عرصه محرومیت زدایی بسیار مهم است، افزود: مردم مشکلات بسیاری دارند که معمولا این مشکلات دیده نمی شوند. 
 
نکونام ادامه داد: فرصت ارزشمندی است حضور میدانی مسؤولان در استان که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز هست، مسؤولان باید در سرزمین های مختلف حضور داشته باشند تا هم آن مناطق و هم مشکلات را بشناسند. 
 
وی عنوان کرد: یکی از فاکتورهای کاربردی کردن سفرها شنیدن از نزدیک درد دل های مردم است. 
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: انتظار از مسؤولان زیاد است و پناهگاه اول خانواده های شهدا و ایثارگران بنیاد شهید است، این جامعه با مشکل مواجه هستند. 
 
نکونام اضافه کرد: گاهی برخی دستگاه ها و ادرات نیز نسبت به ایثارگران و خانواده های آنان قدر نشناس هستند و بعضا به انتظارات معقول  این خانواده ها رسیدگی نمی کنند.
 
انتهای پیام /۱٠۳۱


کد مطلب: 48988

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48988/عدالت-عرصه-محرومیت-زدایی-بسیار-مهم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir