۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۴۳۷۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ:

هدف رزمایش کمک مومنانه عدالت در توزیع بین همه‌ نیازمندان است

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کوهرنگ، هدف از رزمایش کمک مومنانه را عدالت در توزیع بین همه‌ نیازمندان دانست و گفت: طرح رزمایش کمک مومنانه استفاده از ظرفیت مردم برای خود مردم است.
هدف رزمایش کمک مومنانه عدالت در توزیع بین همه‌ نیازمندان است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سرهنگ پاسدار عزیز موسایی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کوهرنگ  با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه همزمان با سراسر کشور و استان چهارمحال و بختیاری ر شهرستان کوهرنگ،  گفت: لیست خانوارها اولویت‌بندی شده و هر نهاد و موسسه جامعه هدف مورد نظر خود را طبق لیست پوشش خواهد داد .

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کوهرنگ، هدف از رزمایش کمک مومنانه را عدالت در توزیع بین همه‌ نیازمندان دانست و گفت: طرح رزمایش کمک مومنانه استفاده از ظرفیت مردم برای خود مردم می باشد.

وی اظهار داشت: هدف همه نهادهای حمایتی و موسسات خیریه یکی است، اما در نظر داریم برای جلوگیری از موازی‌کاری به صورت واحد در قالب قرارگاه رزمایش کمک مومنانه عمل کنیم.

موسایی ادامه داد: رزمایش در ماه مبارک رمضان طی دو مرحله انجام خواهد گرفت که پنجشنبه در صورت فراهم شدن شرایط اولین مرحله رزمایش و توزیع کمک‌ها اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه میانگین ارزش هر سبد غذایی ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است، گفت: در نظر داریم که این طرح و سنت نیکو را به صورت ماندگار و مداوم در شهرستان در تمام طول سال انجام دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ  ابراز داشت: شماره حساب جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعلام شده است و همشهریان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این شماره واریز کنند و همچنین کمک‌های غیر نقدی که شامل مواد غذایی و بسته‌بندی است را به پایگاه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۵۱:۱۰

22 Apr 2020