کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ:

هدف رزمایش کمک مومنانه عدالت در توزیع بین همه‌ نیازمندان است

3 ارديبهشت 1399 ساعت 12:48

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کوهرنگ، هدف از رزمایش کمک مومنانه را عدالت در توزیع بین همه‌ نیازمندان دانست و گفت: طرح رزمایش کمک مومنانه استفاده از ظرفیت مردم برای خود مردم است.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ سرهنگ پاسدار عزیز موسایی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کوهرنگ  با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه همزمان با سراسر کشور و استان چهارمحال و بختیاری ر شهرستان کوهرنگ،  گفت: لیست خانوارها اولویت‌بندی شده و هر نهاد و موسسه جامعه هدف مورد نظر خود را طبق لیست پوشش خواهد داد .

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کوهرنگ، هدف از رزمایش کمک مومنانه را عدالت در توزیع بین همه‌ نیازمندان دانست و گفت: طرح رزمایش کمک مومنانه استفاده از ظرفیت مردم برای خود مردم می باشد.

وی اظهار داشت: هدف همه نهادهای حمایتی و موسسات خیریه یکی است، اما در نظر داریم برای جلوگیری از موازی‌کاری به صورت واحد در قالب قرارگاه رزمایش کمک مومنانه عمل کنیم.

موسایی ادامه داد: رزمایش در ماه مبارک رمضان طی دو مرحله انجام خواهد گرفت که پنجشنبه در صورت فراهم شدن شرایط اولین مرحله رزمایش و توزیع کمک‌ها اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه میانگین ارزش هر سبد غذایی ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است، گفت: در نظر داریم که این طرح و سنت نیکو را به صورت ماندگار و مداوم در شهرستان در تمام طول سال انجام دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ  ابراز داشت: شماره حساب جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعلام شده است و همشهریان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این شماره واریز کنند و همچنین کمک‌های غیر نقدی که شامل مواد غذایی و بسته‌بندی است را به پایگاه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 44370

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44370/هدف-رزمایش-کمک-مومنانه-عدالت-توزیع-بین-همه-نیازمندان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir