۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۲۶۴۸۵
امام جمعه کوهرنگ:

عربستان در آینده نزدیک پاسخ این حرکت های وحشیانه خود را خواهد ديد

امام جمعه کوهرنگ گفت: رژيم آل سعود تصور مي ‌کند، با از بين بردن رهبران مي ‌تواند چراغ پرفروغ نهضت الهي را خاموش کنند در حالي که سخت در اشتباه است و در آينده نزديک پاسخ اين حرکت هاي وحشيانه را خواهد ديد.
عربستان در آینده نزدیک پاسخ این حرکت های وحشیانه خود را خواهد ديد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت ‌الاسلام طباطبايي امام جمعه کوهرنگ، در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر، با اشاره به اعدام شيخ نمر اظهار داشت: تجربه تاريخ اسلام و انبيا نشان مي ‌دهد که به شهادت رساندن اولياي الهي بدون شک سبب فروکش کردن حرکت الهي و انقلابي نمي ‌شود.
 
طباطبايي خاطرنشان کرد: به يقين اينگونه حرکت‌ها سبب رويش ‌هاي جديدي در جامعه و امت اسلامي مي‌شود که در نهايت نابودي جريان باطل را به همراه دارد.
 
وي با بيان اين که نمونه ممتاز اين جريان، نهضت عاشورا است، گفت: در صحنه عاشورا همه افراد به شهادت مي ‌رسند، اما در فاصله نه چندان دور گروهي که نابود و ريشه‌کن مي‌شوند، يزيد و يزيديان هستند.
 
امام جمعه کوهرنگ تصريح کرد: چراغ پرفروغ عاشورا تاکنون باقي مانده و الهام‌بخش مسلمانان و سمبل پيروزي حق بر باطل است، شهدا در انقلاب اسلامي و دفاع مقدس سبب پيروزي شدند و هنوز ياد و نام آن ها نشاط و حرکت جديدي به وجود مي‌آورد.
 
اين مقام مسئول، اعدام شيخ نمر را سرکوب کرد و افزود: اين اقدام سبب دميدن روح تازه در کالبد امت اسلامي به ويژه شيعيان عربستان مي ‌شود و بدون شک خون به ناحق ريخته اين شخصيت‌ها نابودي رژيم آل سعود را سرعت مي‌بخشد.
 
رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ يادآور شد: رژيم آل سعود تصور مي ‌کند، با از بين بردن رهبران مي ‌تواند چراغ پرفروغ نهضت الهي را خاموش کنند در حالي که سخت در اشتباه است و در آينده نزديک پاسخ اين حرکت هاي وحشيانه را خواهد ديد.
 
امام جمعه کوهرنگ با اشاره به ابعاد مختلف تصميم رژيم آل سعود گفت: رژيم آل سعود تصميم‌ گيرنده نيست، کسي که دستور مي‌دهد، استکبار و صهيونيست‌ها هستند و در اين عمل بايد عامل اصلي را استکبار و رژيم صهيونيستي بدانيم.
 
وي تأکيد کرد: آن ها مي‌خواهند نهضت‌هاي انقلابي را دچار يأس کنند، اما اين شهادت ‌ها نه تنها سبب ياس و نااميدي نمي‌شود بلکه عزم جدي‌تر و تلاش براي انتقام خون شهيدان را به همراه دارد.
 
انتهاي پيام1020ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۲:۰۸

1 Feb 2020