کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ:

عربستان در آینده نزدیک پاسخ این حرکت های وحشیانه خود را خواهد ديد

13 دی 1394 ساعت 10:23

امام جمعه کوهرنگ گفت: رژيم آل سعود تصور مي ‌کند، با از بين بردن رهبران مي ‌تواند چراغ پرفروغ نهضت الهي را خاموش کنند در حالي که سخت در اشتباه است و در آينده نزديک پاسخ اين حرکت هاي وحشيانه را خواهد ديد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت ‌الاسلام طباطبايي امام جمعه کوهرنگ، در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر، با اشاره به اعدام شيخ نمر اظهار داشت: تجربه تاريخ اسلام و انبيا نشان مي ‌دهد که به شهادت رساندن اولياي الهي بدون شک سبب فروکش کردن حرکت الهي و انقلابي نمي ‌شود.
 
طباطبايي خاطرنشان کرد: به يقين اينگونه حرکت‌ها سبب رويش ‌هاي جديدي در جامعه و امت اسلامي مي‌شود که در نهايت نابودي جريان باطل را به همراه دارد.
 
وي با بيان اين که نمونه ممتاز اين جريان، نهضت عاشورا است، گفت: در صحنه عاشورا همه افراد به شهادت مي ‌رسند، اما در فاصله نه چندان دور گروهي که نابود و ريشه‌کن مي‌شوند، يزيد و يزيديان هستند.
 
امام جمعه کوهرنگ تصريح کرد: چراغ پرفروغ عاشورا تاکنون باقي مانده و الهام‌بخش مسلمانان و سمبل پيروزي حق بر باطل است، شهدا در انقلاب اسلامي و دفاع مقدس سبب پيروزي شدند و هنوز ياد و نام آن ها نشاط و حرکت جديدي به وجود مي‌آورد.
 
اين مقام مسئول، اعدام شيخ نمر را سرکوب کرد و افزود: اين اقدام سبب دميدن روح تازه در کالبد امت اسلامي به ويژه شيعيان عربستان مي ‌شود و بدون شک خون به ناحق ريخته اين شخصيت‌ها نابودي رژيم آل سعود را سرعت مي‌بخشد.
 
رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ يادآور شد: رژيم آل سعود تصور مي ‌کند، با از بين بردن رهبران مي ‌تواند چراغ پرفروغ نهضت الهي را خاموش کنند در حالي که سخت در اشتباه است و در آينده نزديک پاسخ اين حرکت هاي وحشيانه را خواهد ديد.
 
امام جمعه کوهرنگ با اشاره به ابعاد مختلف تصميم رژيم آل سعود گفت: رژيم آل سعود تصميم‌ گيرنده نيست، کسي که دستور مي‌دهد، استکبار و صهيونيست‌ها هستند و در اين عمل بايد عامل اصلي را استکبار و رژيم صهيونيستي بدانيم.
 
وي تأکيد کرد: آن ها مي‌خواهند نهضت‌هاي انقلابي را دچار يأس کنند، اما اين شهادت ‌ها نه تنها سبب ياس و نااميدي نمي‌شود بلکه عزم جدي‌تر و تلاش براي انتقام خون شهيدان را به همراه دارد.
 
انتهاي پيام1020ج /610ک

 
 


کد مطلب: 26485

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26485/عربستان-آینده-نزدیک-پاسخ-این-حرکت-های-وحشیانه-خود-خواهد-ديد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir