۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۲۵۸۳۴
معاون وزیر راه و شهرسازی :

بیمارستان مالخلیفه شهرستان لردگان95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون وزير راه و شهرسازی و رئيس سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي وعمومی از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی ساختمان بیمارستان مالخلیفه شهرستان لردگان خبرداد و گفت: این بیمارستان تا نیمه دوم دی ماه امسال تحویل دستگاه بهره بردار می شود.
بیمارستان مالخلیفه شهرستان لردگان95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
به گزارش جهانبین نیوز، محمد جعفر علیزاده در بازدید از این بیمارستان اظهار کرد: بیمارستان مالخلیفه با ظرفیت ۲۴ تخت ثابت و ۳۵ تخت فعال ایجاد شده است.

علیزاده ادامه داد: بیمارستان مالخلیفه شهرستان لردگان در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع و زیربنای ۲۳۰۰ مترمربع در یک طبقه احداث شده است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان به امکانات خدماتی نظیر داروخانه، درمانگاه، اتاق معاینه، بخش تزریقات، پرستاری، اتاق های پزشکان، اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق احیای بیمار، بخش زایمان، جراحی، ریکاوری، ایزوله نوزادان مشکوک و اتاق های بستری مجهز است.

مالخلیفه مرکز بخش فلارد شهرستان لردگان در ۱۷۰ کیلومتری جنوب شرقی شهرکرد قرار دارد.

پیشرفت ۸۵ درصدی بیمارستان بروجن

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه بازدید خود از بیمارستان بروجن گفت: بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی بروجن بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش جهانبین نیوز، محمدجعفر علیزاده در این بازدید که به همراه نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی ، فرماندار شهرستان بروجن و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بروجن صورت گرفت، گفت: عملیات ساخت این بیمارستان تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.

وی اظهارکرد: ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی با ظرفیت ارائه خدمت ۲۳۵ تخت بیمارستانی از سال ۸۷ شروع شده است.

در ادامه مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان نیاز است، افزود: طبق اعتبارات پیش بینی شده و درصورت تخصیص لازم امیدواریم این بیمارستان تا پایان سال مالی ۹۴ مورد بهره برداری قرار گیرد.

قاسمی به تشریح مشخصات فنی این بیمارستان پرداخت و افزود : بيمارستان ۲۲۰ تخت‍‌خوابي شهر بروجن با زيربناي ۱۶ هزار مترمربعي در يك بلوك ۶.۵ طبقه در دست احداث است و پس از تكميل داراي بخش‌هايي مانند كودكان، زنان و زايمان، بستري،ICU-CCU، ۸ اتاق عمل، آزمايشگاه و درمانگاه خواهد بود.

گفتنی است شهرستان بروجن حدود ۱۲۱ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در فاصله ۶۲ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۵:۰۱

27 Jun 2020