کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزیر راه و شهرسازی :

بیمارستان مالخلیفه شهرستان لردگان95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

9 آذر 1394 ساعت 9:52

معاون وزير راه و شهرسازی و رئيس سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي وعمومی از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی ساختمان بیمارستان مالخلیفه شهرستان لردگان خبرداد و گفت: این بیمارستان تا نیمه دوم دی ماه امسال تحویل دستگاه بهره بردار می شود.


به گزارش جهانبین نیوز، محمد جعفر علیزاده در بازدید از این بیمارستان اظهار کرد: بیمارستان مالخلیفه با ظرفیت ۲۴ تخت ثابت و ۳۵ تخت فعال ایجاد شده است.

علیزاده ادامه داد: بیمارستان مالخلیفه شهرستان لردگان در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع و زیربنای ۲۳۰۰ مترمربع در یک طبقه احداث شده است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان به امکانات خدماتی نظیر داروخانه، درمانگاه، اتاق معاینه، بخش تزریقات، پرستاری، اتاق های پزشکان، اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق احیای بیمار، بخش زایمان، جراحی، ریکاوری، ایزوله نوزادان مشکوک و اتاق های بستری مجهز است.

مالخلیفه مرکز بخش فلارد شهرستان لردگان در ۱۷۰ کیلومتری جنوب شرقی شهرکرد قرار دارد.

پیشرفت ۸۵ درصدی بیمارستان بروجن

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه بازدید خود از بیمارستان بروجن گفت: بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی بروجن بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش جهانبین نیوز، محمدجعفر علیزاده در این بازدید که به همراه نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی ، فرماندار شهرستان بروجن و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بروجن صورت گرفت، گفت: عملیات ساخت این بیمارستان تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.

وی اظهارکرد: ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی با ظرفیت ارائه خدمت ۲۳۵ تخت بیمارستانی از سال ۸۷ شروع شده است.

در ادامه مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان نیاز است، افزود: طبق اعتبارات پیش بینی شده و درصورت تخصیص لازم امیدواریم این بیمارستان تا پایان سال مالی ۹۴ مورد بهره برداری قرار گیرد.

قاسمی به تشریح مشخصات فنی این بیمارستان پرداخت و افزود : بيمارستان ۲۲۰ تخت‍‌خوابي شهر بروجن با زيربناي ۱۶ هزار مترمربعي در يك بلوك ۶.۵ طبقه در دست احداث است و پس از تكميل داراي بخش‌هايي مانند كودكان، زنان و زايمان، بستري،ICU-CCU، ۸ اتاق عمل، آزمايشگاه و درمانگاه خواهد بود.

گفتنی است شهرستان بروجن حدود ۱۲۱ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در فاصله ۶۲ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25834

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25834/بیمارستان-مالخلیفه-شهرستان-لردگان95-درصد-پیشرفت-فیزیکی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir