۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۱۲۸۹۹

اعزام ۷ هزار نفر از مردم استان چهارمحال وبختیاری به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) گفت: در سال جاری افزون بر ۷ هزار نفر از مردم استان چهارمحال وبختیاری به اردوهای راهیان نوراعزام می شوند .
اعزام ۷ هزار نفر از مردم استان چهارمحال وبختیاری به اردوهای راهیان نور
به گزارش جهانبین نیوز، سردار رضا محمدسلیمانی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر، گفت: اردوهای راهیان نور یکی از مهم ترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیوند نسل جوان و نوجوان با ارزش های هشت سال دفاع مقدس می باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به اعزام افزون بر ۷ هزار نفر از اقشار مختلف استان به مناطق جنگی جنوب کشور در سال جدید افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور، یادآور کاروان های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ و نبرد فرزندان این مرز و بوم با ائتلاف نانوشته قدرت های استکباری و رژیم بعثی می باشد که با تمام تجهیزات و امکانات و حمایت های مادی و معنوی می خواستند به ریشه انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند؛ اما جوانان ما با بصیرت و آگاهی و تبعیت از فرمان ولی فقیه زمان به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند و نگذاشتند دشمن به هدف شوم خود برسد.

سردار محمدسلیمانی، ادامه داد: دشمنان توطئه های بسیاری برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی طراحی و اجرا کردند؛ ولی نقش بی بدیل رهبری انقلاب و ولایتمداری و ولایت پذیری مردم بزرگ ایران اسلامی، تمامی فتنه ها را نقش بر آب کرد.

وی، با اشاره به حضور رزمندگان قهرمان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام در زمان جنگ و همچنین حضور مردم ولایتمدار این استان در صحنه های مختلف دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: زیارت مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با برنامه ریزی های دقیق ستاد راهیان نور استان برگزار می شود و راویان، روحانیون و مسئولین فرهنگی و پشتیبانی همراه کاروان ها به این مناطق اعزام می شوند تا اردویی ماندگار برگزار شود.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری به اقدامات انجام شده در راستای تکمیل اردوگاه اختصاصی زایران سرزمین نور نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می شود این اردوگاه هرچه سریع تر برای اسکان زایران استان آماده و به بهره برداری برسد.

وی افزود: شلمچه، اروند، دهلاویه ،هویزه ،طلائیه و منطقه عملیاتی فتح المبین از نقاطی هستند که زایران سرزمین نور بازدید می کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از اعزام دانشجویان استان به سرزمین نور نیز خبر داد و گفت: با استقبال دانشجویان دانشگاه های استان و همکاری مسئولین دانشگاه ها، ۱۲۰۰ دانشجوی برادر و خواهر نیز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی، افزود: تدابیر لازم برای برگزاری سفر ایمن اندیشیده شده و کارشناسان راهنمایی و رانندگی قبل از اعزام کاروان ها از اتوبوس های اعزامی بازدید و با نظر فنی کارشناسان راهور، این اعزام ها از مسیرهای مطمئن صورت می گیرد.

سردار محمدسلیمانی از برنامه های فرهنگی در طول مدت اردوی راهیان نور نیز خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، خاطره نویسی و عکاسی برای زایران پیش بینی شده تا رهاورد اردوی سرزمین نور ماندگار شود.

وی، از کمک به زائرین و تخفیف ۶۰درصدی هزینه های اردوهای راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم از اردوهای سرزمین نور و حرکت با خودروی شخصی به این مناطق، ستاد راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری برای اسکان زایران در منطقه محل هایی را پیش بینی کرده و به صورت رایگان در اختیار زایران قرار می دهد.
انتهای پیام /
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

hashem
سلام برای ثبت نام راهیان نور خانوادگی باید به کجا مراجعه کنیم ممنون میشم پاسخ بدید
التماس دعا

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۸:۳۲

12 Jan 2020