۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۱۲۷۸۲

پیک بهاری دانش آموزان در راه مدارس استان

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: پیک بهاری با رویکردهای جدید و متفاوت از سال های گذشته تنظیم شده و به زودی به مدارس ارسال می شود .
پیک بهاری دانش آموزان در راه مدارس استان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر ، خانم قائدامینی ،معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : پیک بهاره برای دانش آموزان ابتدایی کاملا متفاوت از سالهای گذشته و با توجه ویژه به فرهنگ بومی استان و تشویق دانش آموزان برای آشنایی و معرفی آداب و رسوم محل زندگی خود تنظیم شده است .

وی با اشاره به این که آموزش آداب و مهارتهای زندگی اسلامی از دیگر اهداف مورد نظر در تنظیم پیک بهاری امسال است گفت: آموزش صله رحم، فعالیتهای خلاقانه با رویکرد شادابی ،یادگیری و کاربرد خلاقیت در زندگی روزانه از دیگر موارد مورد توجه در تنظیم پیک بهاری ایام عید دانش آموزان است.

قائد امینی ادامه داد :ایام عید فرصت مناسبی برای آشنا کردن دانش آموزان با محیط طبیعی و زیبای استان است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت :پیک بهاره دانش آموزان ابتدایی امسال با محوریت کلی مطالعه و کتابخوانی،گزارش دید و بازدید ،سفر،فعالیت های علمی و...،نوشتن خاطرات ،داستان ،شعر و نکته ادبی برنامه ریزی شده است.

وی برپایی نمایشگاه از فعالیتهای دانش آموزان در قالب پیک بهاری را از برنامه های پس از ایام تعطیل عید خواند و گفت :بررسی دقیق فعالیتهای دانش آموزان از سرفصل های اصلی عملکرد همکاران پس از تعطیلات نوروزی است.

قائد امینی در پایان به اولیای دانش آموزان توصیه کرد که از تعطیلات نوروزی به عنوان فرصت طلایی برای آموزش تعاملات اجتماعی ،تقویت مهارت های ارتباطی و نیز تقویت مهارت های فردی دانش آموزان استفاده کنند .

وی همچنین توجه به مسئولیت پذیری دانش آموزان را از نکات مهم در سفر خواند و گفت :جدی گرفتن تذکرات همیاران پلیس می تواند از مهمترین نکات برای آموزش مسئولیت پذیری به دانش آموزان باشد .

گفتنی است سایر مقاطع تحصیلی برای ایام نوروز پیک بهاری ندارند و برنامه ریزی برای این ایام به عهده معلمان و خود دانش آموزان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

حمید
دوستان میتونن برای دانلود پیک بهاری به آدرس زیر مراجعه کنند:

http://firefile.ir/%D9%BE%DB%8C%DA%A9-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-93/

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۴:۰۵

21 Jan 2020