۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۱۱۴۹۲
سرپرست اداره آموزش و پرورش عشایر چهارمحال و بختیاری:

155 مدرسه عشایری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

سرپرست اداره آموزش و پرورش عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون 155 مدرسه عشایری برای تحصیل دانش‎آموزان عشایر استان فعال است.
155 مدرسه عشایری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد
به گزارش جهانبین نیوز، میلاد جلیل در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در بازدید از مدارس کوچروی استان، مقادیری پوشاک، لوازم‌التحریر، سوخت زمستانی و موکت برای رفاه فراگیران به منظور اقامه نماز در بین مدارس عشایری کوچرو توزیع شد.

وی افزود: کمک به وضعیت اقتصادی دانش‌آموزان و ایجاد انگیزه و روحیه خودباوری در بین فراگیران از اهداف اصلی اجرای این برنامه بود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش عشایر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دیدار با دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی و آشنایی با مسایل و مشکلات آنان از نزدیک و بررسی تهدیدها و فرصت‌های فراروی این مدارس از دیگر اهداف این طرح به شمار می‎رود.

وی سعی و تلاش فرهنگیان در این منطقه را جهاد در راه خدا دانست و گفت: تلاش در راستای اجرایی شدن برنامه‌های مختص مدارس کوچرو از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش عشایری استان است.

جلیل تعداد مدارس عشایری استان را ۱۵۵ باب اعلام کرد و گفت: در حال حاضر افزون بر ۶ هزار و ۸۱۲ دانش‌آموز در این مدارس در قالب ۴۲۶ کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۸:۵۶

27 Dec 2019