کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست اداره آموزش و پرورش عشایر چهارمحال و بختیاری:

155 مدرسه عشایری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

15 دی 1392 ساعت 8:28

سرپرست اداره آموزش و پرورش عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون 155 مدرسه عشایری برای تحصیل دانش‎آموزان عشایر استان فعال است.


به گزارش جهانبین نیوز، میلاد جلیل در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در بازدید از مدارس کوچروی استان، مقادیری پوشاک، لوازم‌التحریر، سوخت زمستانی و موکت برای رفاه فراگیران به منظور اقامه نماز در بین مدارس عشایری کوچرو توزیع شد.

وی افزود: کمک به وضعیت اقتصادی دانش‌آموزان و ایجاد انگیزه و روحیه خودباوری در بین فراگیران از اهداف اصلی اجرای این برنامه بود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش عشایر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دیدار با دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی و آشنایی با مسایل و مشکلات آنان از نزدیک و بررسی تهدیدها و فرصت‌های فراروی این مدارس از دیگر اهداف این طرح به شمار می‎رود.

وی سعی و تلاش فرهنگیان در این منطقه را جهاد در راه خدا دانست و گفت: تلاش در راستای اجرایی شدن برنامه‌های مختص مدارس کوچرو از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش عشایری استان است.

جلیل تعداد مدارس عشایری استان را ۱۵۵ باب اعلام کرد و گفت: در حال حاضر افزون بر ۶ هزار و ۸۱۲ دانش‌آموز در این مدارس در قالب ۴۲۶ کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام


کد مطلب: 11492

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11492/155-مدرسه-عشایری-چهارمحال-بختیاری-وجود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir