۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۱۱۳۴۳
رئیس شورای هماهنگی چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری همايش بصيرت و ميثاق با ولايت در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همايش بزرگ بصيرت و ميثاق با ولايت همزمان با دوشنبه نهم دی ماه در استان برگزار می‎شود.
برگزاری همايش بصيرت و ميثاق با ولايت در چهارمحال و بختیاری
علی گرجی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: حماسه جاودان ۹ دی، حماسه نسل سومی‌های انقلاب بود که به عنوان فتح‌الفتوح ملت مبارز و شجاع ایران بر تارک درخشان افتخارات ملی ایران می‌درخشد.

وی افزود: حماسه ۹ دی، پیوند ناگسستنی امت با امامت و تودهنی محکم ملت ایران به جریانات فتنه‌‌گر برانداز بود و این حماسه ضامن بقا و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

گرجی، حماسه ۹ دی را قله افتخارات مقاومت و ایستادگی ملت در هشت ماه جنگ نرم و عملیات روانی دشمن دانست و گفت: این حماسه به عنوان نقطه عطفی در راستای نمایش اتحاد و انسجام ملی ایرانیان حول محور ولایت در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۹ دی، قیام عاشورائیان علیه عاشوراستیزان بود، اظهار کرد: قیام مردمی ۹ دی روز رسوایی فتنه‌گران عاشوراستیز است.

گرجی از برگزاری همایش بصیرت و میثاق با ولایت در استان خبر داد و گفت: این همایش در شهرکرد راس ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی دكتر حسين مظفر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی و مداحی حاج منصور اسلام‌پناه در مصلی بزرگ امام خمينی(ره) برگزار می‎شود.

وی، فضاسازی تبليغی ۲۰ ميعادگاه نماز جمعه كشور، برگزاری ۴ عصر شعر بصيرت، ۴ مسابقه‌ پيامكی از سيمای مركز استان و اهداء ۹ جايزه به برگزيدگان، برگزاری ۹ همايش بصيرتی دانشجويی، برگزاری ۲۲ نشست بصيرتي در مساجد منتخب كشور، برگزاري ۸ همايش بصيرتی ويژه هيئات مذهبی، اهداء لوح ياد بود به متولدين ۹ دی از دیگر برنامه‌های ۹ دی استان است.

گرجی خاطرنشان کرد: طراحی و چاپ و توزيع نشريه ديواری فتنه، بصيرت و حماسه، برگزاری مسابقه ويژه دانش‌آموزان و تجليل از ۳۵ گروه برگزيده، چاپ كتاب «تجلی قدرت الهی» و برگزاری مسابقه از متن آن، طراحی، تدوين و چاپ ۹ نمونه توليد تبليغی از جمله پوستر، ويژه‌نامه، بروشور به تيراژ ۱۸ هزار نسخه و توزيع در سطح استان از دیگر این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/خ ح/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۹:۲۶

18 Feb 2020