۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۵۶۸۷۰
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خبرداد:

اتمام حفاری در تصفیه خانه فاضلاب سورشجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از اتمام حفاری گمانه‌ها در تصفیه خانه فاضلاب سورشجان خبر داد.
اتمام حفاری در تصفیه خانه فاضلاب سورشجان
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمد کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری انجام مطالعات ژئوتکنیک بر روی زمین محل احداث سازه‌های تصفیه‌خانه فاضلاب سورشجان را دستیابی به اطلاعات و تهیه نمونه‌های مناسب برای آزمایش وضعیت فیزیکی زمین مورد نظر دانست.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در این پروژه پنج حلقه چاه مطالعاتی با عنوان گمانه ماشینی هر کدام به عمق بیش از 20 متر با دستگاه حفاری روتاری و جمعا به عمق ۱۱۰ متر حفاری نمود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: گمانه‌ها به روش دورانی با دستگاه مغزگیری ممتد انجام شده تا شرایط لازم برای انجام تست‌های آزمایشگاهی و صحرایی مهیا شود.

کریمی نمونه‌برداری از خاک دست خورده و دست نخورده در حین حفاری را برای انجام آزمایشات مکانیک خاک و سنگ محل تصفیه خانه ضروری دانست.

وی عنوان کرد: با انجام آزمون‌های آزمایشگاهی علاوه بر تعیین جنس، فشردگی و دیگر شرایط خاک تحلیل‌های ژئوتکنیکی از بررسی گسل تا احتمال پدیده روانگرایی و...  انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برآورد اولیه اعتبار انجام این پروژه مطالعاتی تصفیه خانه فاضلاب سورشجان 5 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

کریمی اضافه کرد: قابل ذکر است در شهر ۱۳ هزار نفری سورشجان مرکز بخش لاران شهرستان شهرکرد همزمان شبکه فاضلاب هم در حال اجرا است.

انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۴۷:۴۹

6 Mar 2024