۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۵۶۲۳۱
رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

مجتمع تفریحی و گردشگری در شهرکرد احداث می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرداری شهرکرد ملزم گردید مطالعات کامل فنی، مهندسی، زیست محیطی، ترافیکی و... را برای احداث مجتمع تفریحی و گردشگری در ۶۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع اراضی واقع در میدان قمربنی هاشم علیه‌السلام را آغاز کند.
مجتمع تفریحی و گردشگری در شهرکرد احداث می‌شود
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، به نقل از روابط‌ عمومی شورای اسلامی شهرکرد در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد پیشنهاد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری شهرکرد جهت اجرای مجموعه تفریحی و گردشگری در عرصه‌ای به مساحت ۶۲ هزار ۵۰۰ مترمربع واقع در میدان قمربنی‌هاشم (ع) از طریق مشارکت با بخش خصوصی در قالب قرارداد مشارکت مدنی مطرح و پس از بحث و تبادل نظر بر استماع نظرات کارشناسی از طریق ویدیو پرژکتور ضمن موافقت با کلیات انجام مطالعات‌ و طراحی، مقرر گردید به نحوی طراحی انجام شود که ضمینه استفاده عموم شهروندان در آن فراهم و زیر ساخت‌های ضروری با کاربرد تفریحی و گردشگری در طرح پیش‌بینی و کلیه نکات فنی، مهندسی، ایمنی و ترافیکی در آن رعایت شود.

مصطفی حیدری در این جلسه با توجه به اهمیت وجود فضاهای تفریحی و گردشگری در شهر، اظهار کرد: از آنجایی که فراهم نمودن تفریحات شاد و مفرح از عناصر مهم جذب گردشگر می‌باشد به تبع اهمیت دادن به این بخش بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم را به دنبال دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: شهرکرد به یک مجتمع بزرگ تفریحی و گردشگری در شان مرکز استان نیاز دارد تا علاوه بر استفاده شهروندان، زمینه حضور بیشتر گردشگر را فراهم کند که امکان احداث این مجتمع تفریحی و گردشگری در ورودی شهرکرد وجود دارد.

وی بیان داشت: شهرداری شهرکرد ملزم گردید مطالعات کامل فنی، مهندسی، زیست محیطی، ترافیکی و... را برای احداث مجتمع تفریحی و گردشگری در ۶۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع اراضی واقع در میدان قمربنی هاشم علیه‌السلام را آغاز کند و اقدامات لازم در خصوص اخذ مجوزهای لازم جهت برگزاری فراخوان جذب سرمایه گذار را به عمل آورد.

حیدری با اشاره به لزوم توجه به توسعه گردشگری شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: سند این ۶۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه ورودی شهرکرد در میدان قمر بنی‌هاشم(ع) با کاربری تفریحی و گردشگری به‌نام شهرداری شهرکرد صادر شد.

شبکه زمینی برق در بلوارها و معابر اصلی شهر عملیاتی شود

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد نیز به مشکلات شبکه برق هوایی در شهرکرد اشاره کرد و گفت: زمینی شدن شبکه برق در بلوارها و معابر اصلی شهر بایستی عملیاتی شود.

یوسف صادقی گفت: حفاری‌های فیبرنوری به‌طور منظم و براساس زیرساخت‌های موجود انجام شود زیرا برخی حفاری‌ها محیط‌های خیابان و کوچه‌ها را از بین می‌برد.

وی تاکید کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی برای نیروهای هرس درختان در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد در دستور کار قرار گیرد.


انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۱۹:۰۵

7 Jan 2024