۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۵۲۹۴۱
کاپیتان بالگرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد

انتقال بیش از ده‌ها تن اقلام مورد نیاز مردم به مناطق برف‌زده

کاپیتان بالگرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: تا امروز بیش از ده‌ها تن تجهیزات، نفرات امدادی و اقلام مورد نیاز مردم به دورترین مناطق کوهستانی در چهارمحال و بختیاری منتقل شده است.
انتقال بیش از ده‌ها تن اقلام مورد نیاز مردم به مناطق برف‌زده
نوروزی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به بارش بی‌سابقه برف در استان چهارمحال و بختیاری و به‌ویژه شهرستان کوهرنگ که بعضا ارتفاع برف تا 3 متر هم می‌رسید، بیش از 200 روستا در کوهرنگ و مناطق جانبی آن به زیر برف رفت.

وی افزود: با بارش سنگین برف همه راه‌های مواصلاتی دسترسی به روستاهای واقع در شهرستان کوهرنگ قطع و نیاز ضروری به حضور بالگردهایی احساس شد که طی چند روز اخیر در منطقه مستقر شده بودند.

کاپیتان بالگرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: با وجود بالگردها توانستیم به میزان بسیار زیادی اقلام مورد نیاز مردم منطقه را منتقل کنیم، اقلامی چون دارو، آرد، مواد غذایی و دیگر مواردی که مورد نیاز بود به روستاها رسانده شد.

نوروزی عنوان کرد: در کنار انتقال اقلام مورد نیاز مردم، پرسنل امداد و نجات به مناطق مختلف شهرستان کوهرنگ برده شدند تا مجروحان و مصدومان منطقه را به مراکز بهداشتی و درمانی منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای بارندگی در چهارمحال و بختیاری هیچ مصدوم یا بانویی که نیازمند خدمات زایمان بود در جاده‌ها یا روستاهای صعب‌العبور نماند و همگی با سورت‌های پروازی به مراکز درمانی شهرکرد منتقل شدند.

کاپیتان بالگرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: تا امروز بیش از ده‌ها تن تجهیزات، نفرات امدادی و اقلام مورد نیاز مردم به دورترین مناطق کوهستانی در چهارمحال و بختیاری منتقل شده است.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۱۶:۲۸

20 Feb 2023