کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاپیتان بالگرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد

انتقال بیش از ده‌ها تن اقلام مورد نیاز مردم به مناطق برف‌زده

1 اسفند 1401 ساعت 10:12

کاپیتان بالگرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: تا امروز بیش از ده‌ها تن تجهیزات، نفرات امدادی و اقلام مورد نیاز مردم به دورترین مناطق کوهستانی در چهارمحال و بختیاری منتقل شده است.


نوروزی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به بارش بی‌سابقه برف در استان چهارمحال و بختیاری و به‌ویژه شهرستان کوهرنگ که بعضا ارتفاع برف تا 3 متر هم می‌رسید، بیش از 200 روستا در کوهرنگ و مناطق جانبی آن به زیر برف رفت.

وی افزود: با بارش سنگین برف همه راه‌های مواصلاتی دسترسی به روستاهای واقع در شهرستان کوهرنگ قطع و نیاز ضروری به حضور بالگردهایی احساس شد که طی چند روز اخیر در منطقه مستقر شده بودند.

کاپیتان بالگرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: با وجود بالگردها توانستیم به میزان بسیار زیادی اقلام مورد نیاز مردم منطقه را منتقل کنیم، اقلامی چون دارو، آرد، مواد غذایی و دیگر مواردی که مورد نیاز بود به روستاها رسانده شد.

نوروزی عنوان کرد: در کنار انتقال اقلام مورد نیاز مردم، پرسنل امداد و نجات به مناطق مختلف شهرستان کوهرنگ برده شدند تا مجروحان و مصدومان منطقه را به مراکز بهداشتی و درمانی منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای بارندگی در چهارمحال و بختیاری هیچ مصدوم یا بانویی که نیازمند خدمات زایمان بود در جاده‌ها یا روستاهای صعب‌العبور نماند و همگی با سورت‌های پروازی به مراکز درمانی شهرکرد منتقل شدند.

کاپیتان بالگرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: تا امروز بیش از ده‌ها تن تجهیزات، نفرات امدادی و اقلام مورد نیاز مردم به دورترین مناطق کوهستانی در چهارمحال و بختیاری منتقل شده است.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 52941

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52941/انتقال-بیش-ده-ها-تن-اقلام-مورد-نیاز-مردم-مناطق-برف-زده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir