۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۵۷۳۷۱
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی در دهدلی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمتگزار بسته‌ای از خدمات را به مردم مناطق محروم ارائه می‌دهند.
بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی در دهدلی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، هم‌زمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی (12 تا 21 اردیبهشت‌ماه)؛ آیین کلنگ زنی ۶۰ واحد مسکونی مددجویی و بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان و مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در روستای دهدلی از توابع شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین بابیان اینکه برخی از عشایر توانسته‌اند اراده‌های آهنین خود را بر طبیعت سخت و سهمگین زاگرس چیره کنند، گفت: در طول تمام سال‌هایی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد و امروز جاده‌ها و راه‌های مهم ارتباطی در خدمت مردم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان افزود: باوجود تمام گام‌های عمرانی و توسعه‌ای برداشته‌شده برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که فاقد جاده‌اند و یا از داشتن جاده مناسب محروم هستند.

وی اظهار داشت: سپاه و بسیج با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمتگزار، بسته‌ای از خدمات را باهدف رفع غبار محرومیت و خدمت‌رسانی به مردم این مناطق طراحی کرده که روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان ازجمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به‌خصوص جامعه عشایری است.

سلیمانی یادآور شد: با توجه به صعب‌العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهم‌ترین راهبردهای بسیج سازندگی است.

رئیس بسیج مستضعفین گفت: در سال‌های ۹۴ و ۹۵ جاده‌ دسترسی به‌صورت خیلی ابتدایی باهمت سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) و بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری برای مردم روستای دهدلی احداث‌شده که با توجه به نیاز مردم باید قابلیت‌های این جاده افزایش یابد.

وی همچنین نصب پنل‌های خورشیدی خانگی پنج کیلوواتی برای یک‌صد تا یک‌صد و ۲۰ خانواده در روستای دهدلی را از دیگر برنامه‎های بسیج سازندگی عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ادامه خدمت‌رسانی به مردم منطقه با کمک گروه جهادگران عاشورایی خبر داد.

گفتنی است؛ سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و جمعی از مسئولین در سفر جهادی به منطقه صعب‌العبور دهدلی حضور داشتند و از نزدیک مشکلات مردم را شنیده و برای رفع آن‌ها تصمیم‌گیری کردند.

به گزارش «جهانبین نیوز»، اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، لایروبی ۲ رشته قنات در منطقه عشایری دهدلی، بهره‌برداری از طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، همچنین آیین کلنگ زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویان از برنامه‌های این سفر جهادی در منطقه صعب‌العبور عشایری بود.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۰۰:۰۱

2 May 2024