۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۵۷۳۷۲
مسئول بسیج سازندگی :

بسیج سازندگی در کنار دولت قرار گرفت

مسئول بسیج سازندگی کشور، احداث راه دسترسی مناسب را از مهم‌ترین نیازهای جامعه عشایری برای رساندن محصولات دامداری و کشاورزی عشایر به بازار فروش عنوان کرد.
بسیج سازندگی در کنار دولت قرار گرفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار محمد زهرایی در سفر به شهرستان اردل و بازدید از روند اجرای طرح‌های بسیج سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم منطقه عشایری دهدلی، بر ضرورت هم‌افزایی و همدلی بین دولت و دستگاه‌های مجری برای احداث راه‌های دسترسی به‌خصوص برای مناطق صعب‌العبور تأکید کرد و گفت: سازمان بسیج سازندگی به‌عنوان مجری برای انجام کارهای سخت در کنار دولت حضور قوی و مستمری دارد.

وی تأکید کرد: امید می‌رود با تأمین بخشی از اعتبارات موردنیاز برای احداث و اجرای طرح‌های مهم در مناطق محروم از سوی دولت، نهادهای انقلابی و بسیج سازندگی و با همکاری گروه‌های جهادی بخشی از نیازهای مردم این مناطق برطرف شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه البته مردم روستای دهدلی نباید انتظار داشته باشند در یک مدت‌زمان کوتاهی مسیر طولانی احداث شود گفت: جاده دسترسی روستای دهدلی به‌صورت قطعه‌قطعه و مرحله‌به‌مرحله احداث و تحویل مردم می‌شود.

زهرایی اضافه کرد: مردم عشایر این منطقه رزمندگان خط مقدم و تأمین‌کننده امنیت منطقه به شمار می‌روند و نباید این اصل از نگاه سیاست‌مداران و تصمیم‌گیریان به دور باشد.

وی یادآور شد: در هر منطقه ایل و طایفه‌ای حضورداشته باشد امنیت ایران اسلامی تضمین است و هرگونه هزینه‌ای برای این قشر سرمایه‌گذاری است.

زهرایی اظهار داشت: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد در کنار دولت نسبت به برطرف کردن کمبودها و کاستی‌ها مردم در مناطق محروم گام بردارد.

گفتنی است؛ سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و جمعی از مسئولین در سفر جهادی به منطقه صعب‌العبور دهدلی حضور داشتند و از نزدیک مشکلات مردم را شنیده و برای رفع آن‌ها تصمیم‌گیری کردند.

گفتنی است، اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، لایروبی ۲ رشته قنات در منطقه عشایری دهدلی، بهره‌برداری از طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، همچنین آیین کلنگ زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویان از برنامه‌های این سفر جهادی در منطقه صعب‌العبور عشایری بود که به مناسبت دهه بسیج سازندگی (12 تا 21 اردیبهشت‌ماه) برگزار شد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۰۳:۱۳

2 May 2024