۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۵۲۸۴۵
نماینده مردم لردگان ، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی:

مردم لردگان به خیابان ها آمدند تا لبیک گوی امام و رهبر خود باشند

نماینده مردم لردگان ، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم لردگان در وضعیت حساس و بلکه حیاتی به خیابان ها آمده‌اند تا به ندای " هل من ناصر ینصرنی " امام و رهبر خویش لبیک گو باشند.
مردم لردگان به خیابان ها آمدند تا لبیک گوی امام و رهبر خود باشند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛ حسین بامیری نماینده مردم شهرستان های لردگان ، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی در روز راهپیمایی 22 بهمن در بین مردم لردگان اظهار داشت : درود خدا بر همه مردم سه دهستان جانکی ، خانمیرزا و فلارد که همیشه شبیهه آنچه در طول 8 سال دفاع مقدس فرزندان خود را رقص کنان متوجه تیر و ترکش و هجمه های معاندین این نظام کرده اند ، اکنون و در وضعیت حساس و بلکه حیاتی به خیابان ها آمده اند تا به ندای " هل من ناصر ینصرنی " امام و رهبر خویش لبیک گو باشند.

وی با اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبری مدظله العالی در مورد اهمیت جهاد تبیین گفت : جهاد تبیین بر تک تک دانشجویان و اساتید ، فرهنگیان و طلاب و روحانیون و همه عوامل اثر گذار در سطح ملی ، استانی و شهرستانی وظیفه است و باید این ماموریت را به نحو احسن انجام دهند.

بامیری ادامه داد : همانطور که می دانید انواع تحریم ها از سوی دشمنان ایران که در راس آنها آمریکای جنایتکار قرار دارد بر ما تحمیل شده و این اقدامات با رویکرد ضربه زدن به قدرت و صلابت کشور امام زمانی در دستور کارشان است.

وی افزود : مردم ما همیشه با مقتضیات زمانی ، آگاهی و  ضریب هوشی بسیار بالا توانستند از همه گردنه های صعب العبور این کشور را از انواع و اقسام بحران ها ، تهدید ها و چالش ها به سر منزل مقصود برسانند.

نهایی کردن اخذ مجوز طرح توسعه چاه های نفت مناطقریگ و دودرا

نماینده مردم شهرستان های لردگان ، خانمیرزا و فلارد در پایان ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود به مردم نوید داد و گفت : با مذاکراتی که با وزارت نفت داشته ایم ، قرار است تا در دهه دوم اسفند ماه 1401 شاهد آئین کلنگ زنی طرح توسعه چاهای نفت مناطق ریگ و دودرا با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار باشیم.

انتهای پیام / 630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۸:۲۴

12 Feb 2023