۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۵۲۰۳۲
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل خبرداد؛

بازديد 1500 نفر از نمايشگاه سواد رسانه اي شهرستان اردل

سيد عقيل موسوي گفت:1500 نفر از دانش آموزان و دانشجويان در هفته بسيج دانش آموزي از نمايشگاه سواد رسانه اي شهرستان اردل بازديد کردند.
بازديد 1500 نفر از نمايشگاه سواد رسانه اي شهرستان اردل
سيد عقيل موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت:به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي نمايشگاه عكس و پوستر با عنوان (سواد رسانه اي ) و با هدف اگاهي بخشيدن به دانش آموزان در زمينه استفاده از شبكه هاي مجازي و خطرات آن با حضور مسئولين شهرستان در کانون شهدا شهر اردل برپا شده است.

موسوي افزود: 1500 نفر از دانش آموزان و دانشجويان در هفته بسيج دانش آموزي از نمايشگاه ايثار و مقاومت و سواد رسانه اي بازديد کردند.

وي اظهار کرد:طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب خطاب به شوراي عالي فضاي مجازي، يکي از اصلي ترين اهداف نهادهاي متولي فضاي مجازي، ارتقاء فرهنگ کاربري و سواد فضاي مجازي در جامعه است.
موسوي ادامه داد: استفاده صحيح از فضاي مجازي تضمين کننده استقلال فرهنگي، تاثيرگذاري بر مخاطب و مصون‌سازي اقشار مختلف جامعه بالاخص نوجوانان و جوانان از آسيب‌هاي فضاي مجازي است.
وي بيان کرد: مرکز فضاي مجازي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل به عنوان يک نهاد فعال در زمينه فضاي مجازي، در همين راستا اقدام به برگزاري دوره هاي سواد رسانه در مدارس و عمومي نموده که تا پايان سال ادامه دارد.
انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۰۲:۴۷

7 Nov 2022