کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل خبرداد؛

بازديد 1500 نفر از نمايشگاه سواد رسانه اي شهرستان اردل

16 آبان 1401 ساعت 13:56

سيد عقيل موسوي گفت:1500 نفر از دانش آموزان و دانشجويان در هفته بسيج دانش آموزي از نمايشگاه سواد رسانه اي شهرستان اردل بازديد کردند.


سيد عقيل موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت:به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي نمايشگاه عكس و پوستر با عنوان (سواد رسانه اي ) و با هدف اگاهي بخشيدن به دانش آموزان در زمينه استفاده از شبكه هاي مجازي و خطرات آن با حضور مسئولين شهرستان در کانون شهدا شهر اردل برپا شده است.

موسوي افزود: 1500 نفر از دانش آموزان و دانشجويان در هفته بسيج دانش آموزي از نمايشگاه ايثار و مقاومت و سواد رسانه اي بازديد کردند.

وي اظهار کرد:طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب خطاب به شوراي عالي فضاي مجازي، يکي از اصلي ترين اهداف نهادهاي متولي فضاي مجازي، ارتقاء فرهنگ کاربري و سواد فضاي مجازي در جامعه است.
موسوي ادامه داد: استفاده صحيح از فضاي مجازي تضمين کننده استقلال فرهنگي، تاثيرگذاري بر مخاطب و مصون‌سازي اقشار مختلف جامعه بالاخص نوجوانان و جوانان از آسيب‌هاي فضاي مجازي است.
وي بيان کرد: مرکز فضاي مجازي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل به عنوان يک نهاد فعال در زمينه فضاي مجازي، در همين راستا اقدام به برگزاري دوره هاي سواد رسانه در مدارس و عمومي نموده که تا پايان سال ادامه دارد.
انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 52032

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52032/بازديد-1500-نفر-نمايشگاه-سواد-رسانه-شهرستان-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir