۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۴۹۹۲۴
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل:

22 بهمن نماد استحکام و پايداري انقلاب اسلامي در جهان است

سيد محمود موسوي گفت:22 بهمن نماد استحکام و پايداري انقلاب اسلامي در جهان است ، زيرا در اين روز غيرت، صلابت، عزت و عظمت انقلاب اسلامي به دشمنان انقلاب نشان داده شد.
22 بهمن نماد استحکام و پايداري انقلاب اسلامي در جهان است
سيد محمود موسوي در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با تبريک چهل‌ و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهارداشت: 22 بهمن روز وحدت، اتحاد و همبستگي ملت و نماد پايداري همه اقوام و مذاهب اسلامي در ايران است.

موسوي افزود: 22بهمن نماد استحکام و پايداري انقلاب اسلامي است، زيرا در اين روز غيرت، صلابت، عزت و عظمت انقلاب اسلامي به دشمنان انقلاب نشان داده شد.

وي با ناكار آمدن خواندن همه حربه هاي به كار گرفته شده از سوي دشمن  براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي، افزود: بحمد الله دشمن با تمامي تلاش هايي كه در اين راه نموده به هيچ يك از اهداف خود دست پيدا نكرده و بر خلاف خواسته هاي آن امروز نظام اسلامي حتي بيش از گذشته سر بلند و سرافراز در جهان خود نمايي كرده و در بين ملت هاي جهان از جايگاه خاص و ويژه ايي برخورداراست.

موسوي بيان کرد:دشمنان ما فردا شاهد حماسه اي ديگر از ملت ايران خواهند بود  چون ما امسال در سالگرد پيروزي انقلاب شعار مرگ بر آمريکا را محکم تر از سال هاي قبل بيان مي کنيم.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۲۲:۲۲

11 Feb 2022