۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۹۵۵۸
مدير کل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري؛

مکتب شهيد سليماني چراغ راه جامعه است

حجت‌الاسلام دکتر مهدي طاهري گفت:مکتب شهيد سليماني، شهداي انقلاب اسلامي و مدافعان حرم، برگرفته از مکتب عاشورا و کربلا مي باشد که چراغ راه جامعه براي پيشرفت در تمام زمينه ها است.
مکتب شهيد سليماني چراغ راه جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام دکتر مهدي طاهري مدير کل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري در مراسم سی و پنجمین سالگرد سردار شهيد اکبر بابادي و دومين سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سليماني با گراميداشت سالروز شهادت حاج قاسم سليماني و شهيد بابادي گفت: شهيد سليماني شخصيتي کم‌نظير و مکتب ايشان الگويي براي همگان است، لذا بايد نسل جديد راه و روش شهيد سليماني را ادامه دهند و از آن شهيد الگو بگيرند.

طاهري  با بيان اينکه تمامي زندگي و مبارزات سليماني نقش الگويي و ماندگار براي همه افراد دارد ادامه داد: مکتب او راه و مرام عارفان و تبلور ايمان، اخلاص، فداکاري، ولايتمداري، استکبارستيزي و دفاع از مسلمانان در برابر دشمن است و عاقبت به آرزوي ديرينه خود و فيض شهادت نايل آمد.

وي افزود:مکتب شهيد سليماني، شهداي انقلاب اسلامي و مدافعان حرم، برگرفته از مکتب عاشورا و کربلا مي باشد که چراغ راه جامعه براي پيشرفت در تمام زمينه ها است.

 مدير کل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه برکت برگزاري چنين مراسم ها و يادواره هايي نصيب  نسل امروز و فردا و خودمان خواهد شد، افزود: ما به راه، مرام و اخلاص شهدا نيازمنديم از اين رو بايد با برنامه هاي اثرگذار، فرهنگ شهادت را نهادينه کنيم.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۶:۳۳:۱۹

6 Jan 2022