کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير کل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري؛

مکتب شهيد سليماني چراغ راه جامعه است

16 دی 1400 ساعت 16:30

حجت‌الاسلام دکتر مهدي طاهري گفت:مکتب شهيد سليماني، شهداي انقلاب اسلامي و مدافعان حرم، برگرفته از مکتب عاشورا و کربلا مي باشد که چراغ راه جامعه براي پيشرفت در تمام زمينه ها است.


به گزارش جهانبين نيوز؛ حجت‌الاسلام دکتر مهدي طاهري مدير کل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري در مراسم سی و پنجمین سالگرد سردار شهيد اکبر بابادي و دومين سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سليماني با گراميداشت سالروز شهادت حاج قاسم سليماني و شهيد بابادي گفت: شهيد سليماني شخصيتي کم‌نظير و مکتب ايشان الگويي براي همگان است، لذا بايد نسل جديد راه و روش شهيد سليماني را ادامه دهند و از آن شهيد الگو بگيرند.

طاهري  با بيان اينکه تمامي زندگي و مبارزات سليماني نقش الگويي و ماندگار براي همه افراد دارد ادامه داد: مکتب او راه و مرام عارفان و تبلور ايمان، اخلاص، فداکاري، ولايتمداري، استکبارستيزي و دفاع از مسلمانان در برابر دشمن است و عاقبت به آرزوي ديرينه خود و فيض شهادت نايل آمد.

وي افزود:مکتب شهيد سليماني، شهداي انقلاب اسلامي و مدافعان حرم، برگرفته از مکتب عاشورا و کربلا مي باشد که چراغ راه جامعه براي پيشرفت در تمام زمينه ها است.

 مدير کل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه برکت برگزاري چنين مراسم ها و يادواره هايي نصيب  نسل امروز و فردا و خودمان خواهد شد، افزود: ما به راه، مرام و اخلاص شهدا نيازمنديم از اين رو بايد با برنامه هاي اثرگذار، فرهنگ شهادت را نهادينه کنيم.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 49558

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49558/مکتب-شهيد-سليماني-چراغ-راه-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir