۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۱۵۰۴۶

بازیگران ما الگوی فرهنگی هستند یا...؟

در تاریخ 16خرداد 93 برنامه شما در اصفهان ( زنده رود) را به ناگاه و تصادفی نگاه می کردم مجری از دو مهمان برنامه آقای غلامحسین لطفی و خانم شهره لرستانی سئوالات مختلفی را مطرح نمود . بماند در این برنامه شئونات اسلامی آن چنانکه باید باشد رعایت نشد.
بازیگران ما الگوی فرهنگی هستند یا...؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان، می پرسید کدام فرهنگ؟کدام شئونات ؟ آری پاسخ روشن است مثل همیشه فضای محرم و نامحرم رعایت که نشد هیچ، شوخی های طرفین با هم دیگر و قهقه های خارج از عرف فضای حاکم و برنامه و استودیو را تحت شعاع قرار داده بود. به گونه ای که هر بیننده ای  فکر می کرد این دو یا زن و شوهر ویا پدر و دختر هستند که اینگونه طنازی می کنند، بگذریم.

 می خواهم به مطلب اصلی این یاداشت بپردازم و آن اینکه مجری از خانم لرستانی این بازیگر فیلم  ها و سریال های تلویزیونی، می پرسد آیا شما عقاب دارید؟ خانم لرستانی در پاسخ می گوید: " نه ندارم . ولی دوستی دارم که پرندگان زیادی دارد و من در مجموعه آن دوستم با دوعقاب طلای عکس به  یادگاری گرفتم . اما این را اذعان می کنم که قبلاً از حیوانات می ترسیدم ولی هم اکنون در خانه  هفت گربه دارم و با آنها زندگی می کنم. "
 تا به این جمله لرستانی گوش کردم به ناگاه تعجب تمام وجودم را فرا گرفت خانم لرستانی مثل اکثر بازیگران تئاتر و سینمای ایران،  می شوند الگوی دختران و زنان این جامعه، با خود از خدای منان مسئلت نمودم،  ای کاش بینندگان این برنامه حداقل باشند چرا که اگر تعداد بینندگان زیاد باشد چند نفر از دختران و زنان این مرز و بوم به فکر زندگی کردن با هفت گربه و یا بیشتر و یا هم کمتر می افتند .
تبریک به خانم لرستانی،  به خاطر زندگی با هفت گربه که به قول خودش خیلی هم آنها را دوست دارد .
تبرک به تهیه کننده برنامه شما در اصفهان و برنامه زنده رود و به خاطر دعوت از مهمانان تاثیر گذار .
تبریک به آقای ضرغامی وبه خاطر تحقق شعار سال، چرا که می بینیم با امثال خانم ها لرستانی و لیلا حاتمی ها این شعار در بعد فرهنگی درصدد محقق شدن است .
کلام آخر :
خانم لرستانی، افتخار زن ایرانی زیستن در فضای سالم جامعه اسلامی در کنار همسران فداکار و باایمان و تربیت نسل پاک و زلال و متعهد است . همان هایی که مادرانشان سربند یا زهرا(س) برپیشانی نورانی شان بستند و جهت دفاع از این مرز و بوم بدرقه شان کردند.
خانم لرستانی همزیستی با گربه ها افتخار ندارد که به آن می بالی .
 ای کاش نفس کشیدن در پای کوههای رفیع زاگرس و قلعه پر افتخار  فلک الافلاک را به نفس کشیدن در هوای مسموم تهران ترجیع می دادی، که ندادی و ....
حافظان این فرهنگ قطعاً علیرضا، آرمیتا و مادران آنها و مادران شهدا خواهند بود همانهایی که فرزندانشان کاری کردند که قلمهای علما نکردند.
والسلام
سید محمد حسنی کینکی

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۶:۴۴

30 Dec 2019