کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازیگران ما الگوی فرهنگی هستند یا...؟

18 خرداد 1393 ساعت 9:30

در تاریخ 16خرداد 93 برنامه شما در اصفهان ( زنده رود) را به ناگاه و تصادفی نگاه می کردم مجری از دو مهمان برنامه آقای غلامحسین لطفی و خانم شهره لرستانی سئوالات مختلفی را مطرح نمود . بماند در این برنامه شئونات اسلامی آن چنانکه باید باشد رعایت نشد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان، می پرسید کدام فرهنگ؟کدام شئونات ؟ آری پاسخ روشن است مثل همیشه فضای محرم و نامحرم رعایت که نشد هیچ، شوخی های طرفین با هم دیگر و قهقه های خارج از عرف فضای حاکم و برنامه و استودیو را تحت شعاع قرار داده بود. به گونه ای که هر بیننده ای  فکر می کرد این دو یا زن و شوهر ویا پدر و دختر هستند که اینگونه طنازی می کنند، بگذریم.

 می خواهم به مطلب اصلی این یاداشت بپردازم و آن اینکه مجری از خانم لرستانی این بازیگر فیلم  ها و سریال های تلویزیونی، می پرسد آیا شما عقاب دارید؟ خانم لرستانی در پاسخ می گوید: " نه ندارم . ولی دوستی دارم که پرندگان زیادی دارد و من در مجموعه آن دوستم با دوعقاب طلای عکس به  یادگاری گرفتم . اما این را اذعان می کنم که قبلاً از حیوانات می ترسیدم ولی هم اکنون در خانه  هفت گربه دارم و با آنها زندگی می کنم. "
 تا به این جمله لرستانی گوش کردم به ناگاه تعجب تمام وجودم را فرا گرفت خانم لرستانی مثل اکثر بازیگران تئاتر و سینمای ایران،  می شوند الگوی دختران و زنان این جامعه، با خود از خدای منان مسئلت نمودم،  ای کاش بینندگان این برنامه حداقل باشند چرا که اگر تعداد بینندگان زیاد باشد چند نفر از دختران و زنان این مرز و بوم به فکر زندگی کردن با هفت گربه و یا بیشتر و یا هم کمتر می افتند .
تبریک به خانم لرستانی،  به خاطر زندگی با هفت گربه که به قول خودش خیلی هم آنها را دوست دارد .
تبرک به تهیه کننده برنامه شما در اصفهان و برنامه زنده رود و به خاطر دعوت از مهمانان تاثیر گذار .
تبریک به آقای ضرغامی وبه خاطر تحقق شعار سال، چرا که می بینیم با امثال خانم ها لرستانی و لیلا حاتمی ها این شعار در بعد فرهنگی درصدد محقق شدن است .
کلام آخر :
خانم لرستانی، افتخار زن ایرانی زیستن در فضای سالم جامعه اسلامی در کنار همسران فداکار و باایمان و تربیت نسل پاک و زلال و متعهد است . همان هایی که مادرانشان سربند یا زهرا(س) برپیشانی نورانی شان بستند و جهت دفاع از این مرز و بوم بدرقه شان کردند.
خانم لرستانی همزیستی با گربه ها افتخار ندارد که به آن می بالی .
 ای کاش نفس کشیدن در پای کوههای رفیع زاگرس و قلعه پر افتخار  فلک الافلاک را به نفس کشیدن در هوای مسموم تهران ترجیع می دادی، که ندادی و ....
حافظان این فرهنگ قطعاً علیرضا، آرمیتا و مادران آنها و مادران شهدا خواهند بود همانهایی که فرزندانشان کاری کردند که قلمهای علما نکردند.
والسلام
سید محمد حسنی کینکی


کد مطلب: 15046

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/note/15046/بازیگران-الگوی-فرهنگی-هستند-یا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir