۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۳
کد مطلب : ۸۲۳۷
فرماندار شهرستان شهرکرد:

اولویت تخصیص اعتبارات امسال پروژه های نیمه تمام است

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: از اعتبارات 21 میلیارد تومانی امسال شهرستان 90 درصد به پروژه های نیمه تمام اختصاص می یابد.
اولویت تخصیص اعتبارات امسال پروژه های نیمه تمام است
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: از اعتبارات ۲۱ میلیارد تومانی امسال شهرستان ۹۰ درصد به پروژه های نیمه تمام اختصاص می یابد.

به گزارش جهانبین، خبر مراد کاظمی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شهرکرد گفت: اعتبارات امسال شهرستان ۲۱ میلیارد تومان است که امیدواریم اعتباراتی که توزیع می شود تخصیص یابد.

کاظمی الزام کردن تخصیص ۹۰ درصد اعتبار به پروژه های ناتمام را از جمله محاسن و ویژگی های بودجه امسال دانست و اظهار داشت: حداکثر تا ده درصد اعتبار برای پروژه های جدید و ضروری با تصویب شورای شهرستان تعیین شده است.

وی گفت: ۷۵۰ میلیون تومان برای کل مساجد و حسینیه و بقاع متبرکه در نظر گرفته شده است که کلیات تصویب و جزئیات اولویت پروژه ها با اداره کل اوقاف و امور خیریه است.

فرماندار شهرستان شهرکرد تاکید کرد: شهرداری ها به فکر خودکفایی و بسط طرح های درآمدزا باشند و به بودجه و اعتبارات تملک دارایی بسنده نکنند.

وی با اشاره به جدا شدن شهرستان های سامان و بن و بخش شدن فرخشهر بیان داشت: الان زمینه توجه بیشتر به بخش لاران فراهم شده است و برای بخش لاران با جمعیت ۱۲ درصدی شهرستان اعتبار ۱۷ درصدی در نظر گرفته شده که در صورت امکان قابل افزایش است.

کاظمی تصریح کرد: اعتبارات تملک دارایی شهرستانی و استانی در برابر اعتبارات متمرکز و ملی ناچیز است و روسای ادارات و دستگاهها به این اعتبارات اکتفا نکرده و با ارتباط و تعامل با تهران به دنبال جذب اعتبارات عمده و ملی باشند.

وی از روسای ادارات و نهادها خواست صرفه جویی و قناعت را در دستور کار خود قرار دهند و سعی کنند از کمترین امکانات بیشترین استفاده را داشته باشند.
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۳:۳۶

28 Dec 2019