۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۷۳۰۹
امام جمعه اردل:

یک شهردار کارآمد باید صاحب دین و تقوا باشد

امام جمعه اردل گفت: یک شهردار کارآمد باید صاحب دین و تقوا باشد و دلسوزانه امور شهری را پیگیری کند.
یک شهردار کارآمد باید صاحب دین و تقوا باشد

حجت‌الاسلام موسی سلمان‌پور در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: وظایف و رسالت‌هایی که اعضای شورای شهر و روستا برعهده دارند بسیار مهم و حساس است و باید در انجام این وظایف جدیت و تلاش ویژه‌ای به کار گرفت.

وی افزود: اگر اعضای شورای شهر و روستا به وظایف و رسالت‌های خود به خوبی عمل کنند شاهد رشد و آبادانی شهرستان خواهیم بود و لازمه این امر این است که این اعضا بیشتر به امور اجرایی بپردازند.

سلمان‌پور، معرفی شهردار را یکی از امور مهم شوراهای اسلامی برشمرد و گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید تا می‎توانند در انتخاب و معرفی شهردار حساسیت و دقت به کار گیرند.

امام جمعه اردل با اشاره به ویژگی‌های یک شهردار کارآمد و موثر، تصریح کرد: یک شهردار کارآمد باید صاحب دین و تقوا باشد و دلسوزانه امور شهری و روستایی را پیگیری کند.

سلمان‌پور ادامه داد: همچنین یک شهردار باید به فکر خدمت به مردم باشد و از تخصص و توانمندی و تجربه بالایی برخوردار بوده و ساکن همان منطقه باشد.

وی با اشاره به شکل‌گیری سه شهر جدید در شهرستان اردل، اظهار کرد: در اواخر سال 91، سه شهر جدید در شهرستان تاسیس و در حال حاضر این شهرستان دارای چهار شهر است که باید تلاش بسیاری برای آبادانی این شهرهای جدیدالتاسیس به کار گرفت.

سلمان‌پور همچنین تعداد روستاهای این شهرستان را 150 روستا برشمرد و گفت: روستاهای این شهرستان از محروم‌ترین مناطق استان به شمار می‎روند و مسئولان به ویژه اعضای شوراهای روستا باید در رفع این محرومیت تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه اردل خاطرنشان کرد: بهسازی شهرها و روستاها و به ویژه خیابان‌های اصلی و فرعی، توجه به امور فرهنگی و دینی و تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های رشد و توسعه از اولویت‌های شهرداران و اعضای شورای شهر و روستا در این شهرستان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۹:۵۲

11 Jan 2020