۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۵۹۰۰۸
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد:

کمبود روحانی در مساجد چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه مساجد چهارمحال و بختیاری با کمبود روحانی و طلبه مواجه است گفت: از حدود ۱۲۰۰ مسجد استان، تنها ۲۵۰ طلبه و روحانی فعال داریم.
کمبود روحانی در مساجد چهارمحال و بختیاری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، سردار علی محمد اکبری صبح سه شنبه در جلسه هم اندیشی قرارگاه تحقق محله اسلامی اظهار کرد: قرارگاه تحقق محله اسلامی با محوریت مسجد از سوی سازمان بسیج مستضعفین شکل گرفته و در استان‌ها و شهرستان فعال است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: قرارگاه محله اسلامی در استان‌ها با مسؤولیت نماینده ولی فقیه در استان بعنوان رئیس، استاندار به عنوان نایب رئیس و فرمانده سپاه استان بعنوان دبیر قرارگاه محله اسلامی می‌باشند.

وی ادامه داد: آسیب شناسی و پیگیری امورات محله با مسئولیت شخص ائمه جمعه و جماعات و فعال سازی مساجد برای حضور مردم از اهداف قرارگاه محله اسلامی در استان و شهرستان‌های تابعه است.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت قرارگاه محله اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، ۳۰۰ محله در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به کمبود روحانی و طلبه برای مساجد استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از حدود ۱۲۰۰ مسجد استان، تنها ۲۵۰ طلبه و روحانی فعال داریم که در این جلسه پیرامون بکارگیری ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه و دفاتر ائمه جمعه برای تأمین امام جماعت مساجد استان چهارمحال و بختیاری تدبیر شد.

گفتنی است؛ سومین جلسه قرارگاه تحقق محله اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ائمه جمعه و مدیران استانی، و ارتباط تصویری با شهرستان‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۰۸:۴۲

22 Oct 2024