۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۵۸۹۳۶
رئیس شورای اسلامی شهرکرد خبر داد:

تحویل کارخانه بازیافت به شهرداری شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: امسال با پیگیری‌ها کارخانه بازیافت به شهرداری شهرکرد تحویل داده شد و با بودجه ۸۰ میلیارد تومان جهت خرید دستگاه‌های کارخانه با موافقت اعضای شورا اقدام شده است تا دستگاه‌های مورد نیاز خریداری، نصب و راه‌اندازی شوند.
تحویل کارخانه بازیافت به شهرداری شهرکرد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، مصطفی حیدری در چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال ۱۳۹۰ مجوز احداث کارخانه بازیافت را به بخش خصوصی صادر کرد.
 
وی بیان داشت: مواد اولیه کارخانه بازیافت توسط شهرداری شهرکرد تأمین می‌شود و تلاش مدیریت‌شهری برای تحویل گرفتن کارخانه بازیافت در سال ۱۳۹۰ بی‌فایده بود.
 
رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه در سال جاری با ورود حفظ حقوق بیت‌المال در کارخانه بازیافت که تحت نظارت بخش خصوصی بود، گفت: بخش خصوصی در کارخانه بازیافت عملکرد مناسبی نداشت و اکنون مجوز بخش خصوصی برای این کارخانه لغو شده است.
 
وی مطرح کرد: امسال با پیگیری‌ها کارخانه بازیافت به شهرداری شهرکرد تحویل داده شد و با بودجه ۸۰ میلیارد تومان جهت خرید دستگاه‌های کارخانه با موافقت اعضای شورا اقدام شده است تا دستگاه‌های مورد نیاز خریداری، نصب و راه‌اندازی شوند.
 
حیدری یادآور شد: به دلیل عدم همکاری دستگاه‌های متولی، ۱۲ سال مدیریت شهری شهرکرد را معطل کارخانه بازیافت گذاشتند، در صورتی که کارخانه‌های بازیافت یک ضرورت اجتناب‌ ناپذیر برای حفظ محیط زیست و توسعه پایدار است.

انتهای خبر/ ۵۳۰ ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۲۲:۴۶

17 Oct 2024