۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۵۸۹۳۴
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

ظرفیت کارگران برای حضور در میادین ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران از استقامت بدنی و توانایی جسمی بالایی برخوردار هستند و می‌توانند در میادین ملی و بین‌المللی عناوین برتر را کسب کنند.
ظرفیت کارگران برای حضور در میادین ورزشی
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمود سلیمی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری استان با اشاره به اهمیت و لزوم بهره‌گیری جامعه کارگری چهارمحال و بختیاری از خدمات ورزشی مطلوب و مدون اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود برای توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای در بین قشر کارگر استفاده شود.

وی با اشاره به نقش کارگران در توسعه و آبادانی کشور تصریح کرد: کارگران اقتصاد یک کشور را می‌سازند و جایگاه مهم و تأثیرگذاری را در پیشرفت و سازندگی کشور را برعهده دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نشاط و شادابی را لازمه زندگی انسان برشمرد و افزود: توسعه ورزش همگانی در ایجاد نشاط در جامعه نقش بسزایی ایفا کند و کارگران ورزشکار با حس نشاط و شادابی بیشتر می‌توانند در عرصه سازندگی و تولید کشور قدم بردارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی و توسعه فرهنگ ورزش در بین جامعه کارگر خاطرنشان کرد: کارگران از استقامت بدنی و توانایی جسمی بالایی برخوردار هستند و می‌توانند در میادین ملی و بین‌المللی عناوین برتر را کسب کنند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۲۰:۲۳

16 Oct 2024