۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۵۸۸۹۴
فرماندار شهرستان شهرکرد:

جذب کمک خیرین در حوزه ورزش ضروری است

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: با توجه به حضور شایسته خیرین در حوزه‌های گوناگون نظیر خیرین مدرسه ساز، خیرین سلامت و.‌‌.‌. نیاز به حضور بیشتر آن‌ها در حوزه ورزشی احساس می‌شود که این مهم نیاز به پیگیری دارد.
جذب کمک خیرین در حوزه ورزش ضروری است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، بهادر عبدالغنی صبح امروز در جلسه گرامیداشت هفته تربیت بدنی در شهرکرد، اظهار کرد: هزینه در ورزش و ارتقاء سلامت جامعه می‌تواند هزینه‌های پزشکی و درمانی را کاهش دهد.

وی افزود: با توجه به نامگذاری هفته تربیت بدنی در هر روز هفته یک دستگاه وظیفه شاخصی دارد که باید به بهترین نحو اقدامات لازم را انجام دهد.

 فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: با توجه به حضور شایسته خیرین در حوزه‌های گوناگون نظیر خیرین مدرسه ساز، خیرین سلامت و.‌‌.‌. نیاز به حضور بیشتر آن‌ها در حوزه ورزشی احساس می‌شود که این مهم نیاز به پیگیری دارد.

عبدالغنی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت سمن‌ها و نهادهای اجتماعی مختلف در حوزه ورزش عنوان کرد: توجه به پتانسیل‌های بالای ورزشی در چهارمحال و بختیاری در سطح استان و شهرستان شهرکرد و ارائه بسته‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند در ارتقاء ورزش کشور تاثیرگذار باشد.

وی به پروژه‌های در دست اقدام ورزشی شهرستان شهرکرد اشاره کرد و گفت: هفته گرامیداشت تربیت بدنی امسال با شعار«ایران قوی، ورزش قوی» از ۲۶مهرماه شروع و  تا ۲ آبان ادامه دارد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۳۳:۲۹

13 Oct 2024