:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> سرشماری کشاورزی مولفه مهم برای ذی‌نفعان است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۵۸۸۹۲
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

سرشماری کشاورزی مولفه مهم برای ذی‌نفعان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: بحث سرشماری کشاورزی یک مولفه بسیار مهم برای ذی‌نفعان است، بهره‌برداران این بخش کشاورزان، دامپروران، شیلات داران و سایر بخش‌های کشاوری هستند.
سرشماری کشاورزی مولفه مهم برای ذی‌نفعان است
حمیدرضا منتظری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، درخصوص طرح سرشماری عمومی کشاورزی سال 1403، اظهار کرد: ایران جز کشورهای پیشتاز در سرشماری در بخش کشاورزی است.

وی افزود: تاکنون پنج مرحله سرشماری کشاورزی در کشور انجام گرفته است که اولین آن در سال 1352 و آخرین آن هم در سال 93 صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فرمان سرشماری عمومی کشاورزی امسال توسط رئیس جمهور در ابتدای شهریورماه صادر شد و متعاقب آن تشکیلات و چارت سازمانی در استان‌ها و شهرستان‌ها تعیین و تشریح شده است.

منتظری عنوان کرد: بحث سرشماری کشاورزی یک مولفه بسیار مهم برای ذی‌نفعان است، بهره‌برداران این بخش کشاورزان، دامپروران، شیلات داران و سایر بخش‌های کشاوری هستند.

وی خاطرنشان کرد: پاسخ‌های شهروندان در سرشماری باید مبتنی بر واقعیت باشد، چون نتایج سرشماری هم در مباحث اقتصادی چهارمحال و بختیاری بسیار اثرگذار است و هم به عنوان یک داده و پایگاه اصلی در اختیار مجموعه جهاد کشاورزی استان قرار خواهد گرفت تا بتواند تسهیلات، خدمات و یارانه‌های بخش کشاورزی را جذب کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سرشماری نباید با مباحث دیگر حوزه اقتصادی چون تسهیلات و یارانه اشتباه گرفته شود و شهروندان باید درخصوص ارائه آمار و داده‌های مربوط به املاک کشاورزی خود مساعد لازم را داشته باشند.

منتظری بیان کرد: مباحث آموزش در حوزه سرشماری کشاورزی به صورت جدی دنبال خواهد شد و زمان دقیق سرشماری هم دوازدهم آبان‌ماه سال جاری خواهد بود که 45 روز به طول می‌انجامد و به صورت پیمایش خواهد بود.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۰۹:۴۷

13 Oct 2024