۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۵۸۸۳۵
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پیش‌بینی 50 عنوان برنامه برای هفته کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: برای هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی در 22 مرکز استان و خارج از مراکز حدود 50 عنوان برنامه تدارک دیده شده است.
پیش‌بینی 50 عنوان برنامه برای هفته کودک
روح‌الله واحد در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: برای هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی در 22 مرکز استان و خارج از مراکز حدود 50 عنوان برنامه تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: هدف از این برنامه‌ها خدمت‌رسانی بهتر به کودکان و نوجوانان و ایجاد شور و نشاط بین آن‌ها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: امسال هفته کودک از 14 لغایت 20 مهرماه است و آغاز آن روز جمعه همراه با مسابقات اولین دوره لیگ رباتیک کودکان و نوجوانان  می‌باشد و حدود 280 شرکت‌کننده در این برنامه از سراسر استان شرکت کردند.

واحد افزود: در چهار شهرستان، بروجن، فرخشهر، فارسان و شهرکرد چهار جشن بزرگ برای کودکان با اهداف تربیتی و رویکر روانشناسی و کار بر روی رفتار کودکان ر نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: این جشن‌ها در شهرستان‌های بروجن، فارسان و فرخشهر 17 مهرماه و در شهرستان شهرکرد پنجشنبه و جمعه به مدت دو روز از ساعت 17:30 تا 21:00 در فرهنگسرا برگزار می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح نقاشی همگانی در سراسر استان با موضوع حمایت از کودکان غزه ادامه داد: این نقاشی بر روی پارچه کشیده می‌شود و در محل خیابان کودک در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی دیدار با خانواده شهدای کودک، شناسایی کودکان خلاق روستا، پیش‌بینی برنامه ویژه برای کودکان بیمار و بستری در بیمتارستان، برگزاری جشن‌های کتابخوانی، قصه‌گویی، برگزاری نشست‌های تربیتی با رویکرد کودک، افتتاح مرکز انیمیشن شماره 1، برگزاری جشن‌های کتابخانه‌ای با حضور کودکان و خانواده‌ها را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته کودک دانست و اذعان داشت: 17 و 18 مهرماه ثبت‌نام و عضویت کودکان در مراکزر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۲۲:۵۷

8 Oct 2024