کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پیش‌بینی 50 عنوان برنامه برای هفته کودک

17 مهر 1403 ساعت 11:22

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: برای هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی در 22 مرکز استان و خارج از مراکز حدود 50 عنوان برنامه تدارک دیده شده است.


روح‌الله واحد در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: برای هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی در 22 مرکز استان و خارج از مراکز حدود 50 عنوان برنامه تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: هدف از این برنامه‌ها خدمت‌رسانی بهتر به کودکان و نوجوانان و ایجاد شور و نشاط بین آن‌ها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: امسال هفته کودک از 14 لغایت 20 مهرماه است و آغاز آن روز جمعه همراه با مسابقات اولین دوره لیگ رباتیک کودکان و نوجوانان  می‌باشد و حدود 280 شرکت‌کننده در این برنامه از سراسر استان شرکت کردند.

واحد افزود: در چهار شهرستان، بروجن، فرخشهر، فارسان و شهرکرد چهار جشن بزرگ برای کودکان با اهداف تربیتی و رویکر روانشناسی و کار بر روی رفتار کودکان ر نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: این جشن‌ها در شهرستان‌های بروجن، فارسان و فرخشهر 17 مهرماه و در شهرستان شهرکرد پنجشنبه و جمعه به مدت دو روز از ساعت 17:30 تا 21:00 در فرهنگسرا برگزار می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح نقاشی همگانی در سراسر استان با موضوع حمایت از کودکان غزه ادامه داد: این نقاشی بر روی پارچه کشیده می‌شود و در محل خیابان کودک در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی دیدار با خانواده شهدای کودک، شناسایی کودکان خلاق روستا، پیش‌بینی برنامه ویژه برای کودکان بیمار و بستری در بیمتارستان، برگزاری جشن‌های کتابخوانی، قصه‌گویی، برگزاری نشست‌های تربیتی با رویکرد کودک، افتتاح مرکز انیمیشن شماره 1، برگزاری جشن‌های کتابخانه‌ای با حضور کودکان و خانواده‌ها را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته کودک دانست و اذعان داشت: 17 و 18 مهرماه ثبت‌نام و عضویت کودکان در مراکزر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 58835

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58835/پیش-بینی-50-عنوان-برنامه-هفته-کودک

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir