۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۵۸۷۷۹
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع):

وعده صادق2 دل مردم مسلمان را شاد کرد

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: با اجرای عملیات وعده صادق2 دل مردم مسلمان در دنیا شاد شد.
وعده صادق2 دل مردم مسلمان را شاد کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، سردار علی محمد اکبری  در تبیین موضوع عملیات وعده صادق ۲ و پاسخ موشکی سپاه به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اولاً خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که یک بار دیگر توسط فرزندان حضرت آقا در مجموعه نیروهای مسلح خصوصاً سپاه و بالاخص نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن وعده صادقی که رهبر معظم انقلاب داده بودند به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: وعده صادق ۲ دل مردم مسلمان دنیا را شاد کرد، خصوصاً مردم عزیز کشور ما که بعد از شهادت اسماعیل هنیه جز مطالبات آنها از مسئولین و نیروهای مسلح بخصوص سپاه بود که الحمدلله شب گذشته در یک عملیات بسیار مقتدرانه تحت عنوان وعده صادق ۲، به فرمان رهبر معظم انقلاب و با تصویب شورای عالی امنیت ملی کشور، اجرا شد.

اکبری با اشاره به دستاوردهای این عملیات تأکید کرد: قطعاً دنیا متوجه شده که هرجایی بخواهند زور به مردم مظلوم خصوصاً مردم منطقه جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان بگویند، پشتیبان این جبهه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام یادآوری کرد: قطع یقین امروز این حضورها و حماسه‌ها و شادی‌ها نشانِ باور بر ایستادگی و مقاومت است که در هشت سال دفاع مقدس یاد گرفتیم که بایستی سرپای خود بایستیم.

سردار اکبری اظهار کرد: اگر امروز اشک شوق مردم را می‌بینید این است که اقتدار کشور و نظام ما در دنیا ثابت شده و ایران قوی را ما می‌خواهیم که الحمدالله به وقوع پیوسته و فتح قله‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند یکی از موضوعات آن مباحث دفاعی است.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۳۳:۵۴

2 Oct 2024