۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۵۸۷۷۷
مدير امور اراضی سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

تعیین تکلیف 81 درصد از اراضی مستثنیات

مدير امور اراضی سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: 81 درصد مساحت اراضي مستثنیات استان در كميسيون رفع تداخلات تعيين تكليف شد.
تعیین تکلیف 81 درصد از اراضی مستثنیات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، رستم ولی پور صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، از تعيين تكليف بيش از 81 درصد مساحت اراضی مستثنیات استان  در كميسيون رفع تداخلات در راستای خدمت به مردم و كشاورزان، خبر داد.

وی افزود: هدف ما استفاده از ظرفيت‌های قانون برای كمک به مردم و رفع مشكلات است كه در اين راستا با كمک قانون رفع تداخلات اتفاقات بسيار خوبی رقم خورد.

مدير امور اراضی سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اينكه در يک سال اخير همكاران در امور اراضی استان و شهرستان‌ها  تلاش گسترده‌ای در خصوص رفع تداخلات و صدور سند انجام دادند، ادامه داد: از 849 پلاک مشمول رفع تداخلات در استان 560 پلاک در كميسيون استان مصوب شده است يعنی بيش از 66 درصد تعداد پلاک‌های ثبتی استان در كميسيون رفع تداخلات تعيين تكليف شده و از لحاظ مساحت يعنی از 216 هزار و 421 هكتار اراضی مستثنيات استان بيش از 175 هزار و 842 هكتار به عبارتی بيش از 81 درصد مساحت اراضی مستثنيات استان در كميسيون رفع تداخلات، تعيين تكليف شده است.

ولی‌پورعنوان کرد: قانون كاداستر وجود داشت و قانون رفع تداخلات در راستای تفكر عدالت محور مصوب شد و نظام جمهوری اسلامی براين پايه استوار است كه در هرجايی كه اختلافاتی بين مردم و دولت است با شيب و به سمت و نفع مردم حل شد و قانون رفع تداخلات ناشی از تفكری است كه عدالت برای مردم است كه در اين راستا تصويب شد و امروز به نتايج خوبی در راستای كمک به مردم رسيده‌ايم و سال‌های بعد نتايج واقعی اين قانون رفع تداخلات به ثمر می‌نشيند.

وی بيان كرد: قانون كاداستر و رفع تداخلات به توسعه بخش كشاورزی و كشاورزان كمک بزرگی می‌كند.

مدير امور اراضی سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اينكه درصد پیشرفت بر اساس اراضی غیر ملی 175 هزار و 842 هكتار تثبت شده است افزود: تعداد پلاک‌های انجام شده در شهرستان كوهرنگ 90 پلاک، لردگان 75 پلاک، اردل 70 پلاک، شهركرد 67 پلاک، خانميرزا 58 پلاک، بروجن 50 پلاک، كيار 45 پلاک، سامان 34 پلاک و فارسان 18 پلاک است.

ولی‌پور گفت: بیش از دوسوم رفع تداخلات پلاک‌های سطح چهارمحال و بختیاری در کل انجام شده و امید است که تا پایان سال كامل شوند و عمده پلاک استان امسال به اتمام می‌رسند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۲۰:۱۳

2 Oct 2024