۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۵۸۷۳۸
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع):

جهاد تبیین نیاز جهان امروز است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: وضعیت امروز دنیا می‌طلبد تا به درستی در بحث جهاد تبیبن ورود کنیم.
جهاد تبیین نیاز جهان امروز است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، سردار علی‌محمد اکبری ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند و در مجامع مختلف چون سفر ایشان به این استان نیز شاهد هستیم، ایشان به مردم این استان عنایت ویژه‌ای دارند.
 
وی افزود: به تبع از رهبر معظم انقلاب و بیعت با نماینده ایشان در استان چهارمحال و بختیاری اینجا حضور داریم.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: نماینده سابق ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری یکی از بازوان معنوی سپاه بودند و ۱۳ سال در همه زمینه‌ها کمک حال سپاه بود.
 
سردار اکبری عنوان کرد: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری را پدر معنوی خود می‌دانیم و از  رهنمون‌های وی استفاده می‌کنیم، در مجموعه بسیج نیز از خدمات وی استفاده می‌کنیم و در زمینه قرارگاه‌های جهاد تبیبن از ظرفیت امام جمعه شهرکرد استفاده شد.
 
وی خاطرنشان کرد: وضعیت امروز دنیا می‌طلبد تا به درستی در بحث جهاد تبیبن ورود کنیم.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با اشاره به برگزاری دومین کنگره ۲ هزار و ۵۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: ریاست شورای سیاست‌گذاری این کنگره بزرگ بر عهده نماینده ولی‌فقیه در استان است، تلاش می‌کنیم با همه ظرفیت‌هایی که داریم بتوانیم یک کنگره در خور شهدای استان برگزار شود.
 
سردار اکبری بیان کرد: مردم ولایتمدار و در صحنه استان چهارمحال و بختیاری نشان دادند که در همه زمینه‌ها پای کار هستند، نمونه آن حضور گستره آن روز گذشته در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی است و مجموعه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) نیز همواره در کنار مردم است.
 
انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۱۱:۵۹

29 Sep 2024