کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

خدمات ارزنده سپاه در حوزه ورزش

3 مهر 1403 ساعت 11:15

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه پاسداران خدمات بسیار ارزنده‌ای در حوزه ورزش در استان انجام داده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، محمود سلیمی دیدار با مسئولان تربیت بدنی سپاه پاسداران استان اظهار کرد: رشادت‌های سپاه در تأمین امنیت جامعه ورزشی بی بدیل است و خدمات بسیار خوبی در حوزه ورزش و تربیت ورزشکاران انجام داده که قابل تقدیر و تحسین است.
 
وی با اشاره به اینکه قشر ورزشی بخش مهمی از جامعه کشور را تشکیل می دهند، تصریح کرد: قهرمانان ورزشکار چهارمحال و بختیاری و کشور با اراده، همت و تلاش در میادین بین‌المللی خوش می‌درخشند و نام کشور اسلامی را در جهان پرآوازه می‌کنند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تمام نسل جوان امروز و آینده باید بدانند تامین امنیت در اتفاقات و رویدادهای عظیم‌ ورزشی با تلاش و کوشش مجموعه سپاه انجام می‌شود و امنیت کشور مدیون تلاش‌ها و زحمات آنان است.
 
سلیمی خاطرنشان کرد: همکاری بین سپاه و اداره کل ورزش و جوانان باید ادامه داشته باشد و اتفاقات خوبی در حوزه توسعه زیر ساخت‌های ورزشی صورت گرفته است، این همکاری بین سپاه پاسداران و اداره‌کل ورزش و جوانان قطعا باعث پیشرفت در حوزه ورزش می‌شود.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 58692

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58692/خدمات-ارزنده-سپاه-حوزه-ورزش

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir