۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۵۸۶۳۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:

حضور سرکنسول‌ روسیه زمینه‌ساز شناسایی ظرفیت‌های چهارمحال‌وبختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور سرکنسول‌ روسیه می‌تواند در شناسایی ظرفیت‌های استان تاثیر بسزایی داشته باشد و روابط را عمیق‌تر پیش ببرد.
حضور سرکنسول‌ روسیه زمینه‌ساز شناسایی ظرفیت‌های چهارمحال‌وبختیاری
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری صبح امروز در نشست با سرکنسول روسیه در اصفهان اظهار کرد: در شرایطی که روابط روسیه و جمهوری اسلامی ایران در اوج خود است روابط اقتصادی این دو کشور هم می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت در این حوزه باشد.
 
وی تصریح کرد: همت و اراده دولتمردان و رهبران دو کشور بر این است که روابط روزبه‌روز نزدیک‌تر و گرم‌تر شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های این استان افزود: حضور سرکنسول‌ روسیه می‌تواند در شناسایی این ظرفیت‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد و روابط را عمیق‌تر پیش ببرد.
 
حیدری فعال‌تر شدن صنعت گردشگری را برای شناسایی ظرفیت‌های دو کشور و به‌ویژه این استان مهم و ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: این استان با توجه به توپوگرافی ویژه و آب و هوای خوب دارای محصولات ارگانیک است و می‌تواند در تامین نیاز روسیه نقش بسزایی داشته باشد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: امید است این دیدار سبب شود تا پل هوایی میان استان و روسیه برای صادرات محصولات باغی، کشاورزی، گیاهان دارویی، لبنیات، محصولات صنعتی و... برقرار شود.
 
حیدری با اشاره به فراهم شدن امکان تبادلات پولی و بانکی میان دو کشور می‌توان در مقابله با تحریم‌ها اقدام کرد ادامه داد: امید است حضور سرکنسول روسیه باعث رونق و پیشرفت اقتصادی استان شود و انتظار می‌رود در بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف کشور روسیه وارد این استان شده و بتوانیم با همکاری با این کشور زمینه پیشرفت کشور را فراهم سازیم.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۲۳:۳۳

19 Sep 2024