کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

حضور سرکنسول‌ روسیه زمینه‌ساز شناسایی ظرفیت‌های چهارمحال‌وبختیاری

29 شهريور 1403 ساعت 12:22

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور سرکنسول‌ روسیه می‌تواند در شناسایی ظرفیت‌های استان تاثیر بسزایی داشته باشد و روابط را عمیق‌تر پیش ببرد.


به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری صبح امروز در نشست با سرکنسول روسیه در اصفهان اظهار کرد: در شرایطی که روابط روسیه و جمهوری اسلامی ایران در اوج خود است روابط اقتصادی این دو کشور هم می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت در این حوزه باشد.
 
وی تصریح کرد: همت و اراده دولتمردان و رهبران دو کشور بر این است که روابط روزبه‌روز نزدیک‌تر و گرم‌تر شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های این استان افزود: حضور سرکنسول‌ روسیه می‌تواند در شناسایی این ظرفیت‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد و روابط را عمیق‌تر پیش ببرد.
 
حیدری فعال‌تر شدن صنعت گردشگری را برای شناسایی ظرفیت‌های دو کشور و به‌ویژه این استان مهم و ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: این استان با توجه به توپوگرافی ویژه و آب و هوای خوب دارای محصولات ارگانیک است و می‌تواند در تامین نیاز روسیه نقش بسزایی داشته باشد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: امید است این دیدار سبب شود تا پل هوایی میان استان و روسیه برای صادرات محصولات باغی، کشاورزی، گیاهان دارویی، لبنیات، محصولات صنعتی و... برقرار شود.
 
حیدری با اشاره به فراهم شدن امکان تبادلات پولی و بانکی میان دو کشور می‌توان در مقابله با تحریم‌ها اقدام کرد ادامه داد: امید است حضور سرکنسول روسیه باعث رونق و پیشرفت اقتصادی استان شود و انتظار می‌رود در بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف کشور روسیه وارد این استان شده و بتوانیم با همکاری با این کشور زمینه پیشرفت کشور را فراهم سازیم.
 
انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 58639

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58639/حضور-سرکنسول-روسیه-زمینه-ساز-شناسایی-ظرفیت-های-چهارمحال-وبختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir