۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۵۸۵۷۹
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

حضور ۱۱۰۰۰ نفر در مسابقه زندگی با آیه‌ها

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمحال و بختیاری بالغ‌بر ۱۱ هزار نفر شرکت‌کننده در طرح زندگی با آیه‌ها شرکت کردند.
حضور ۱۱۰۰۰ نفر در مسابقه زندگی با آیه‌ها
به گزارش خبرنگار گروه مذهبی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام ابوذر کارگر شب گذشته در مراسم تجلیل از فعالان رسانه‌ای مسابقه زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: زندگی با آیه‌ها طرح هم‌افزای ملی قرآنی است که بنا است چهار سال ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: شروع مسابقه زندگی با آیه‌ها با عنوان مستورا در ایام فاطمیه بود و ۱۲ فراز و ۱۴ آیه را در بر می‌گرفت.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بازخورد این طرح در سطح استان و ملی خوب بود و در ماه مبارک رمضان با طرح مسطورا یعنی زندگی با سطر سطر قرآن ادامه یافت.

کارگر افزود: این طرح با زحمت و تلاش گروه‌های مختلف رسانه‌ای پرچم‌دار ترویج قرآن شدیم و به‌خوبی در مسیر اجرای طرح پیش رفتیم.

وی اضافه کرد: در چهارمحال و بختیاری بالغ‌بر ۱۱ هزار نفر شرکت‌کننده در طرح زندگی با آیه‌ها شرکت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: با نزدیک شدن به عید فطر تصمیم گرفتیم مرحله دوم مسابقه زندگی با آیه‌ها را آغاز کردیم و در دو مرحله شفاهی و کتبی که حدود ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در آن شرکت کردند و ۱۴۰ نفر برنده بخش شفاهی و به مشهد اعزام شدند.

کارگر عنوان داشت: به‌واسطه ارتباط خوب مدیرذن تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش اتفاقات خوبی درحال رقم خوردن است، به‌عنوان مثال در بستر شبکه شاد طرح زندگی با آیه‌ها منتشر می‌شد.

وی ادامه داد: رادیو مسطورا یکی از بهترین اتفاقات در سطح کشور است.

کارگر با تاکید بر اینکه اجرای طرح زندگی با آیه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در این عصر و زمان انجام هر اقدامی در حوزه فرهنگ به پیوست و بستر رسانه‌ای نیازمند است، بنابراین در حوزه معارف دین و قرآن نیز به کمک رسانه‌ها نیاز داریم.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۰۵:۲۶

15 Sep 2024