۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۵۸۵۷۴
مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

سرود «شهر امید» تولید شد

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: سرود «شهر امید» با حضور نوجوانان محله منظریه شهرکرد با همکاری گروه سرود آوای باران شهرکرد تولید شد.
سرود «شهر امید» تولید شد
مهدی حسن زاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: سرود «شهر امید» با تکیه بر توجه به خانواده، دوستی، همدلی و آبادانی سرزمین با حضور نوجوانان و جوانان محله‌ منظریه شهرکرد تولید شده است.

وی افزود: قاسم صرافان شاعر، حسن برزگری تنظیم کننده و زهرا شفیعی و مرتضی کیانی هرچگانی سرپرست و مربی این گروه سرود در محله منظریه شهرکرد هستند.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید این سرود را با همکاری دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری استان عنوان کرد و گفت: دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری برای آشنایی و استفاده عموم مردم از هنر به‌ویژه در مناطق کم برخوردارتر شهر تشکیل شده و این دفتر تلاش دارد در زمینه‌های مختلف هنری بتواند در این مناطق با برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی خلق و تولید اثر هنری داشته باشد.

حسن زاده هنر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: تولیدات هنری و برگزاری کلاس‌های آموزشی هنر در مناطق کم برخوردار یکی از دغدغدهای اصلی حوزه هنری و واحد موسیقی است و تلاش داریم با همکاری دفتر هنر مردمی تولیدات و کلاس‌های آموزشی دیگری در زمینه موسیقی در مناطق دیگر استان چهارمحال و بختیاری برگزار کنیم.

وی درباره انتشار سرود «شهر امید» اضافه کرد: پس از تولید سرود مراحل ساخت نماهنگ آن نیز با همکاری هنرمندان هنرهای تصویری حوزه هنری در محله منظریه به پایان رسیده و به زودی از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری منتشر خواهد شد.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تا کنون دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری استان با برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های تئاتر، سینما، موسیقی، ادبیات، تجسمی و ... در مناطق کم برخوردار استان توانسته است ضمن پرورش استعدادهای هنری در این مناطق آثار را در زمینه ادبیات، تئاتر بچه‌های مسجد و موسیقی تولید کند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۳۸:۱۴

14 Sep 2024