۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۵۸۵۳۱
معاون صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس

معاون نظارت و بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده صمت چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس، هم‌زمان با سراسر کشور از 15 شهریورماه در این استان آغاز شده و تا 15 مهرماه ادامه دارد.
اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس
بیژن بهرامی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: همچون سنوات گذشته سازمان صنعت، معدن و تجارت استان طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس را در دستور کار دارد.
 
وی تصریح کرد: این طرح در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با سراسر کشور از 15 شهریورماه آغاز شده و تا 15 مهرماه ادامه دارد.
 
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده صمت چهارمحال و بختیاری هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از تخلفات احتمالی و برخورد با متخلفان در این زمینه دانست و ادامه داد: در صورت مشاهده تخلف در واحدهای صنفی برای متخلف پرونده تشکیل می‌شود و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.
 
بهرامی یادآور شد: هر واحد صنفی که اتیکت قیمت نداشته باشد از نظر ما متخلف است و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.
 
وی ادامه داد: نظارت و رعایت سود عادلانه عمده‌فروشی‌ها و خرده‌فروشی‌ها اقدام دیگری است که صورت می‌گیرد و طبق فاکتور کسبه می‌توانند 15 درصد به مبالغ اضافه کنند و به‌عنوان قیمت مصرف‌کننده عرضه کنند و درغیر این صورت تخلف گران‌فروشی محسوب می‌شود.
 
بهرامی افزود: همه واحدهای صنفی ملزم هستند برای خریداران فاکتور معتبر صادر کنند، در صورت درخواست خریدار و امتناع فروشنده از صدور فاکتور تخلف رخ داده است و جریمه دارد.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۲۲:۴۵

11 Sep 2024