۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۵۸۵۱۱
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

معرفی ۲۰ دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۱۷ دستگاه اجرایی در استان ۵۸ دستگاه در جشنواره شهید رجایی شرکت کردند و مورد ارزیابی قرار گرفتند و ۲۰ دستگاه توانستند حائز شرایط شاخص‌های سازمان اداری و استخدامی شوند.
معرفی ۲۰ دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حمیدرضا منتظری عصر امروز در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: فرایند ارزیابی دستگاه‌های برتر در قالب جشنواره ‌شهید رجایی با ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور از بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان تیرماه‌ ۱۴۰۳ ادامه داشت.

وی افزود: رویکرد جشنواره رجایی، برمبنای داده و مستندات و همچنین بر بستر سامانه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حدود ۲۴ فرایند ارزیابی دستگاه برتر را انجام دادند که از این تعداد ۱۶ ارزیاب از این سازمان و مابقی از هشت دستگاه اجرایی استان هستند.

منتظری عنوان کرد: در نهایت سازمان اداری و استخدامی کشور نتایج و ارزیابی‌ها را بررسی کرد، برخی را پذیرفت و چند مورد را برای بررسی دقیق‌تر ارجاع داد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در نتیجه ارزیابی قابل توجه است، ضرورت به‌روز شدن دستگاه‌های اجرایی است، همه چیز در حال تغییر است و باید آمادگی استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز مثل هوش مصنوعی وجود داشته باشد و در راستای تحقق آن تلاش شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تلاش شد تا فرایند ارزیابی زمینه را برای شناخت فرصت‌ها، نقاط قوت، نقاط ضعف و... فراهم کند.

منتظری در ادامه تصریح کرد: ۱۱۷ واحد دستگاه ملی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که ۴۳ واحد آن شهرداری‌ها هستند.

وی افزود: ورود این ۴۳ شهرداری به ارزیابی جشنواره شهید رجایی زمان‌بر است اما در جشنواره بیست هفتم برای اولین بار دو شهرداری برگزیده شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: از  ۱۱۷ دستگاه اجرایی در استان ۵۸ دستگاه در جشنواره شهید رجایی شرکت کردند و مورد ارزیابی قرار گرفتند و ۲۰ دستگاه توانستند حائز شرایط شاخص‌های سازمان اداری و استخدامی شوند.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۲۱:۱۴

7 Sep 2024