۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۵۸۵۰۸
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

مهلت 15 روزه مدیران برای جذب اعتبارات

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جذب اعتبارات 1402 تا 15 روز دیگر فرصت دارد و لازم است مدیران با جدیت موضوع را دنبال کنند.
مهلت 15 روزه مدیران برای جذب اعتبارات
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری صبح امروز در شورای اداری شهرستان فارسان اظهار کرد: بعد از شهادت شهید رئیسی اعتباری برای پروژه‌های استان تزریق نشد و طلب عمده پیمانکاران پرداخت نشده است.
 
وی تصریح کرد: پیگیری‌ها برای آزادسازی اعتبارات درحال انجام است، اما لازم است مدیران نیز به‌صورت جداگانه از وزارتخانه‌های مربوطه پیگیری‌ها را انجام دهند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با پیگیری‌های فرماندارن پروژه‌های بزرگی هم در هفته دولت سال گذشته و هم امسال افتتاح یا آماده افتتاح شد.
 
حیدری بیان داشت: پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان فارسان پیشرفت خوبی داشته و اقدامات خوبی در این شهرستان صورت گرفته است.
 
وی عنوان داشت: استفاده از ظرفیت‌های داخلی، به نتیجه رساندن کارها با بهره‌گیری از کار جهادی، حفظ وحدت و هم‌دلی و جلوگیری از ایجاد دوقطبی و کمک به دولت قسمتی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: جذب اعتبارات 1402 تا 15 روز دیگر فرصت دارد و لازم است مدیران با جدیت موضوع را دنبال کنند و اجازه ندهند اعتباری برگشت بخورد.
 
حیدری با اشاره به اینکه آب‌منطقه‌ای گام‌های بلندی در شهرستان فارسان برداشته و از آن جمله می‌توان به پروژه سد باباحیدر اشاره کرد، که بعد از بیش از 15 سال در زمان کوتاهی پیشرفت خوبی داشت خاطرنشان کرد: بسیاری از خیرین در ساخت مدارس ورود می‌کنند، اما چه کار خیری مهم‌تر از آب است و لازم است در این زمینه اهتمام شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: با اجرای سد باباحیدر شاهد تحول عظیمی خواهیم بود و آب پایدار برای مردم تامین می‌شود.
 
حیدری اضافه کرد: اداره کار بحث اشتغال خانگی را دنبال کند، هرچند شاهد جهش خوبی در حوزه اشتغال هستیم.
 
وی بیان داشت: آب‌رسانی از چشمه کوهرنگ که آب‌رسانی سه شهرستان کوهرنگ، شهرکرد و فارسان را بر عهده داشت تصفیه‌خانه نداشت، اما 100 میلیارد تومان در سفر اول رئیس جمهور اعتبار درنظر گرفته شد و امروز فاز اول این تصفیه‌خانه افتتتاح می‌شود، خوشبختانه برای کوهرنگ هم یک پک تصفیه‌خانه در نظر گرفته شده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: جاده خوابگاه دانشگاه هنر دختران باید هرچه سریع‌تر ایجاد شود و موانع در این زمینه برطرف شود.
 
حیدری با بیان اینکه تعداد قابل توجهی مجوز در بحث گردشگری صادر شده است و تاکید بر حمایت از بخش خصوصی در این زمینه است، چراکه در ایجاد اشتغال و رونق صنعت گردشگری تاثیر بسزایی دارد.
 
وی با اشاره به بحث نهضت ملی و جوانی جمعیت روستاها بیان داشت: راه و شهرسازی تهیه و واگذاری زمین‌های جوانی جمعیت را سرعت دهد و عملیات ساخت هرچه سریع‌تر آغاز شود.
 
حیدری اذعان داشت: بنیاد مسکن در بحث طرح هادی اهتمام جدی داشته باشد و نسبت به آسفالت معابر روستایی اقدامات لازم صورت بگیرد و در این راستا شهرداری‌ها نسبت به توسعه آسفالت معابر روستایی، نهضت آسفالت‌سازی معابر را انجام دهند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سالن ورزشی پردنجان بعد از 20 سال افتتاح شد که یکی از اقدامات خوب ورزش و جوانان است و تاکید می‌شود این اداره در خصوص توسعه زمین‌های ورزشی و سالن‌ها اقدام کنند.
 
حیدری خاطرنشان کرد: ارتباطات اقدامات خوبی در بحث فیبرنوری داشتند و تاکید می‌شود گسترش یابد و نقاط کور در بحث اپراتور همراه اول رفع شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: شهرک صنعتی در جونقان در بحث گاز، ارتباطات و زیرساخت، سرمایه‌گذار و... مشکل داشت، که برخی رفع شد و بقیه هم باید رفع شود.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۴۱:۲۹

7 Sep 2024